m-kane Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Har lett etter low profile gfx kort, og kom over dette hos hardwarebutikken:Hightech Excalibur 9600 SE Noen som har erfaringer med dette? Det kan se ut som om det vil passe (må nok lage brakett selv, men det bør ikke være noe problem). Om noen har erfaring, kan d-sub kontakten fjernes uten at kortet slutter å virke? Ser ut som om det er festet med en kontakt? edit: fikset link - og leif Endret 7. april 2004 av m-kane Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) jeg tror jeg ville latt vær å fjerne noe fra kortet.. jeg regner ikke med at du mener den "kontakta" som henger med en grå ledning til den utgangen på kortet som er blå ?! For om du ikke har større problemer med å ha den kontakta på syns jeg det virker teit å ta vekk en av utgangene du faktisk skal bruke til skjermen om du har LCD så greit.. men hvorfor skal du ta vekk den ? om jeg har tatt feil om hva du mener nå så beklager jeg.. men lurte litt for mye da jeg leste det ennda en gang regner jeg ikke med at det er kontakta til vifta du mener ? ;) Endret 4. april 2004 av ondfisK Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Beklager dårlig formulering Det jeg tenkte på var å fjerne d-sub kontakten (Standard VGA kontakten) Så så lett ut mtp at den var festet med noe som ser ut som en enkel kabel som er lett å fjerne... At den da bare har DVI igjen er ikke noe problem. Skal ha den tilknyttet TV, så det er TV ut som vil bli brukt. Må fjerne en kontakt for å få den liten nok til å passe i low profile slot. Men vil ha et brukbart skjermkort sånn at PCen kan brukes til litt spilling (Ikke på TVen, men setter av og til opp småLAN hjemme Ikke alle har egen PC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå