stoffix Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg trenger nytt kabinett, og satser på å få kjøpt et lian li kabinett. dette kabinettet har jeg tenkt på, men, jeg finner ikke ut hvor mange vifter som følger med. jeg ser at det er 4 vifteplasser, men hvor mange følger med? er det noen som vet dette? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 PC61USB er den sorte utgaven av PC60USB. Hovedkort monteres på uttrekkbar skuff. 2 stk. USB 2.0 porter nede i front. Deksel og strømforsyning festes med thumbscrews. Bryter for regulering av viftehastighet (3 trinn). 3 kabinettvifter er inkludert. Ønsker du sort Lian Li kabinett med mer plass så se på PC71USB. det står der - 3 kabinett vifter er inkludert. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 ikke alltid like lett å se... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jepp, 60 serien har 3 og 70 serien har 4 vifter med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå