Gå til innhold

Unreal Tournament 2004 problem

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd at man bare har blitt "dyttet" bortover uten å ha kontroll over spilleren sin? Uansett åssen oppløsning jeg kjører får jeg det. Det hakker ikke, men jeg glir liksom bare bortover utten å ha kontroll over spilleren.. ikke hele tiden, men plutselig når masse annet skjer samtidig, så det virker jo som om det er pcn min som ikke takler det...merket at det brukte 100 % cpu også..

mine specs er

Amd 1800+

512 SD ram :blush:

Radeon 9800 pro, flashet til 9800 XT

Western Digital 80 GB special edition 8 MB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som internettforbindelsen blir overbelastet eller rett og slett er for

ustabil (eller høy ping). Det man kaller lag, altså... opplevde det faktisk

nettopp nå for litt siden i fullversjonen... var litt rart fordi det er lenge

siden jeg har opplevd noe som helst lag (smartcall gir lavere ping enn

chello kan jeg bevitne).

Endret av aabxx
Lenke til kommentar

Eh...vel tviler på at det er internett som har skylden. jeg sittter forøvrig med fullversjonen, men jeg spiller ikke på nett.. Jeg spiller Tournament. Så om ADSL modemet mitt står på eller ikke så burde jo ikke det ha noe å si..

Lenke til kommentar

selv om det jeg sa i min forrige post skal jeg prøve å hjelpe deg litt.

Prøv å oppatere alle driverne dine først f.eks skjermkortet, lyddrivere, hovedkortet osv... også forteller du oss hvordan det går etter dette :)

også kunne du jo prøvd andre spill og se om det skjer i disse og, vis det gjør det så er jo problemet klart det er noe med hardwaren min, men vis ikke så er det nok bare du som har et lite problem med UT2K4, men værtfall prøv det jeg sa ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...