Acid Burn Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei! to venner av meg har kjøpt et Sapphire radeon 9600 XT 256 ddr ram, og et 9800 pro 256ddr 2 ram. når vi spiller cs får dem mellom 30 og 100 i fps! vi har instalert alle de nyeste driverene men det hjelper ikke! vi har lan denne helga.... PLEASE!! hjelp oss!! vi trenger alt som kan funke! Lenke til kommentar
StifMeister Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 /fps_max 101 /fps_modem 101 /cl_updaterate 100 still på kvaliteten på 3den høyeste hertz på skjermen (sett ned oppløsningen litt.... ) hvis ikke dette funker så vet ikke jeg Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det har vert maaaange slike tråder her før, er en guide til hvordan å få 100fps i CS også.... Her er guiden Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er et kjent problem mellom Half-Life motoren og ATI sine kort. Til eksempel kan et Nvidia gforce 4/fx kort til halve prisen kjøre CS og alle andre half-life modder mye bedre. Desverre ser det heller ikke ut som om det kommer noen fix til det , så hvis CS er det eneste dere spiller så tror jeg dere bare må slå dere til ro med det. søk på google, hundrevis av tråder om ATI - Halflife problemet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå