nosto Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 erfaringer med prescott.si din mening Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Foreløpig, ikke noe spesielt imponert. For høy varmeutvikling og generell ytelse, ofte dårligere enn NW. Men den blir nok bedre med tiden. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Blir nok ikke bra før neste revisjon/stepping @ LGA775 Endret 4. april 2004 av rlz Lenke til kommentar
thoering Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Har jo ingen direkte erfaring med Prescott, men synes det var direkte rart at de slapp ut Prescott slik den var nå i første omgang. Varmere, dyrere og dårligere ytelse, det er jo INGENTING ved den som gjør den bedre enn Northwood. Foreløpig. Regner med neste revisjon gjør like store mirakler som Northwood gjorde i forhold til Willamette. Dersom neste utgave kjører kjøligere og lar seg skalere (gjerne overklokke) til 4+ GHz, så snakker vi selvsagt en helt annen cpu! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 men det blir vel andre boller når den får kjørt på socket t... men jeg syntes det var rart at intel i det hele tatt gadd å slippe den... Lenke til kommentar
Valent Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Har en prescott på 3.0ghz ... varme utvikling???? tja minimalt på idle er på 47C max (så langt som jeg turte) var på 67C..... denne er ikke overklokket og kjørte med boxed vifte på over 4000 rpm Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Foreløpig, ikke noe spesielt imponert. For høy varmeutvikling og generell ytelse, ofte dårligere enn NW. Men den blir nok bedre med tiden. Enig.. Lenke til kommentar
sadolf Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 2.4A utgaven som er å få kjøpt flere steder i Norge nå, skal visstnok være ganske god å klokke opp. Også koster den nesten "ingenting" HardOCP: Overclocking the Prescott 2.4A ;-S Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) jeg har prescott 2.8, den er helt super til overkloking graden gikk ned når jeg overklokka den til 3.2 lå på 45 c til vanlig og når jeg overkloka den til 3.2 så gikk graden ned til 39 c. Super bra prossesor anbefaler den Endret 5. april 2004 av Aadna Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 jeg har prescott 2.8,den er helt super til overkloking graden gikk ned når jeg overklokka den til 3.2 lå på 45 c til vanlig og når jeg overkloka den til 3.2 så gikk graden ned til 39 c. Super bra prossesor anbefaler den Gikk graden NED når du overklokka? Det har jeg aldri hört om. Men skjer det så lönner det seg å overklokke den CPU'en. Selv bestilt en Prescott 2,8. Får teste denne ut selv. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 i hw.no s egent test står det at de klarte 3,8ghz med boxed kjøleren, men da kunne ikke hk gi mer strøm til cpu en og de måtte stoppe. med andre ord, de fåreløbige prosessorene er underklokket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå