E.T Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Heisann! Jeg har nettopp satt inn en ny minnebrikke, en 128 SDrambrikke med pc100, Dette er akkuratt likt den andre,gamle, rambrikka som satt i min HP pavilion med 733 p3 Mhz, men nå er det mye surr her, for pcen klikker stadig når jeg kjører program en stund, og av og til kommer det feilmelding som sier at det foregår en minnedump eller noe... Hva kan jeg gjøre? Og hvordan komme inn i Bios? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Takker for alle svar på forhånd, Håper på raske svar =P Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Feil på minnet kanskje... Kjør memtest du;) memtest86 Lenke til kommentar
E.T Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har ikke diskettstasjon eller tomme disketter =( Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Se litt nøyere etter når du tester linker: NEW! - ISO images suitable for creating a bootable Memtest86 CDROM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå