Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Link til QXL .. syns dette var et såpass bra tilbud at jeg slenger det opp her. Hadde bydd selv, men lommeboken er bunnskrapt for øyeblikket.. Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Tja.. 1280x1024, ingen DVI... Brukt.. Ville heller valgt å spare litt penger og kjøpt en bra 19" istedet, men det er vel bare meg. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Så den tidligere selv. Pikseltettheten på den er ikke å forakte. Kunne vært interessant som tv/film-skjerm derimot. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 he he, hadde ikke tatt den i mot om jeg fikk den gratis Mye har skjedd siden den modellen var inn Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 he he, hadde ikke tatt den i mot om jeg fikk den gratis Mye har skjedd siden den modellen var inn inn...er det mote på hw oxo nå? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Når det gjelder LCD-skjermer, er Dahles ord Lov. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) he he, hadde ikke tatt den i mot om jeg fikk den gratis Mye har skjedd siden den modellen var inn hehe. Det var nokså overdrevet. Noe er den jo verdt. Endret 5. april 2004 av joebush Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hehe. Det var nokså overdrevet. Noe er den jo verdt. En brøkdel (2900,-) av nypris kanskje? Lenke til kommentar
Marik Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kan ikke påstå at disse spesifikasjonene overbeviste meg. Den kan ikke være verdt så mange kronestykkene. http://shopping.yahoo.com/p_nec-mitsubishi...g--?cf=fullspec Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Den der hadde jeg aldri gitt 2900,- for! Spesifikasjonene er ikke veldig imponerende akkurat Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Som hovedskjerm er den nok ikke den beste.. men personlig kunne jeg godt ha tenkt meg en slik i dual-oppsett (til irc, verktøy i Photoshop, sånne ting). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå