ascii Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har nå en vanlig AMD T-Bird 1,2 ghz mn har velldig lyst på P4 1,6 ghz'en. Jeg hvet jeg trenger selve prosessoren + et nytt hovedkort, mn : Kan jeg bruke de gamle sdramm brikkene? Kan jeg bruke min standard atx strømforsyning? (Har funnet ut det er 2 strømmintak på p4 hovedkortene) Vennligst hjelp :smile: mvh Kristian Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Du kan fint bruke RAMen, men du trenger en konverter til PSUen. Andre på forumet kan mer enn meg om det... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Dersom du velger å bruke SDrammen du har i kombinasjon med en P4 1.6 GHz, er jeg redd du kaster pengene rett ut av vinduet. P4 prosessoren må har bra minne dersom den skal yte akseptabelt. En P4 1.6 GHz i kombinasjon med SDram, blir overkjørt av AMD systemet du har idag. (Selvfølgelig kan du overklokke P4 prosessoren, noe som vil hjelpe litt) Jeg håper ikke dette starter en kjempediger Intel-AMD diskusjon. Det er et faktum at P4 yter elendig i kombinasjon med SDram. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 18:49, Ar`Kritz skrev:Du kan fint bruke RAMen, men du trenger en konverter til PSUen. Andre på forumet kan mer enn meg om det... Noen av Asus (P4S333 f.eks.) sine Pentium 4 hovedkort kan bruke en vanlig harddiskkontakt i stedet for den spessielle typen til Pentium 4 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 ascii: Hvis du skal selge din Athlon 1,2 så mail meg @ [email protected] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 p4 er designa for rambus...den rocker verre med rambus selg nesten heile boksen din du...det er det som blir mest lønnsomt og lettast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå