Normann Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Noen som har hørt noe dato? Eller i værste fall månde?? Kunne drept for å få den telefonen i dag! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 "Klar til sommeren Ifølge Qvist kan vi vente oss 7610 ut på markedet allerede til sommeren, og telefonen burde dermed være her til rundt samme tid som Siemens S65. Prisen ventes å ligge på 4000-5000 kroner, det vil si rundt det samme som man i dag må punge ut for et eksemplar av Nokia 6600." Står det på forsida.. Vet det ikke er noe særlig detaljert, men da kommer den jo sannsynligvis til sommeren Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Ja, men sommern er liksom juni, juli og august... Edit: Tidligere har det jo vært snakk om 2kvartal... Endret 4. april 2004 av Normann Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er ikke juni 2. kvartal da?? Men den kommer vel ikke så tidlig? ikke vet jeg, men det stod til sommeren så da kommer den vel til sommeren Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Er ikke juni 2. kvartal da?? Men den kommer vel ikke så tidlig? ikke vet jeg, men det stod til sommeren så da kommer den vel til sommeren Okå...Jeg er ikke så veldig flink til å holde styr på kvartalene jeg... regner i som oftest i årstider... Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 mobilen er planlagt å komme ut i butikkene i juni ja... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Juni? Høres bra ut det. Tror ikke 7610 blir forsinket. Nokia kan dette med symbian Leste artikkelen på forsiden. Skal den plutselig ikke ha stereo? Ikke at det gjør noe. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Da er det under 3mnd igjen da!? er det ikke? Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Juni? Høres bra ut det. Tror ikke 7610 blir forsinket. Nokia kan dette med symbian Leste artikkelen på forsiden. Skal den plutselig ikke ha stereo? Ikke at det gjør noe. Den har PopPort så jeg tror den har stereo. Formats: 3GPP, RealMedia, MP3, AAC Den har også innebygget mp3-spiller, men det står da ikke om det er stereo. edit: en av dere som er så utrolig interessert i den kan jo sende nokia mail og spørre Endret 5. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Snakket med Nokia i dag, og de kunne bekrefte at 7610 IKKE får stereo-lyd... Tydelig at selskapet ikke satser på musikk i Symbian-telefonene sine helt ennå, som i og for seg er merkelig når de lanserer proff-telefonen 6230 med slik støtte... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Snakket med Nokia i dag, og de kunne bekrefte at 7610 IKKE får stereo-lyd... Tydelig at selskapet ikke satser på musikk i Symbian-telefonene sine helt ennå, som i og for seg er merkelig når de lanserer proff-telefonen 6230 med slik støtte... Er det mulig... N-gage har jo stereo og Symbian, så de har jo greid å kombinere de to før... Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Snakket med Nokia i dag, og de kunne bekrefte at 7610 IKKE får stereo-lyd... Tydelig at selskapet ikke satser på musikk i Symbian-telefonene sine helt ennå, som i og for seg er merkelig når de lanserer proff-telefonen 6230 med slik støtte... vet nesten ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg forstår ikke nokias taktikk. Da blir den vel ikke min neste mobil likevel da. Zero: Nokias 6620 (USA versjonen av 6600) har stereostøtte. Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Gleder meg til den kommer da Er litt usikker på om det blir Nokia 7610, Samsung d710 eller Se S700?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vel det ender vel med at 7610 ikke blir mere enn en litt forminsket og modifisert 6600, men med mye bedre kamera Litt synd egentlig, siden usa- versjonen av 6600 nesten er mere interesann, ifølge meg, siden den har stereo og "hele" 12 mb minne på selve telefonen... Selve telefonen vil nok bli bra siden nokia har fått taket på det her med symbian telefoner og har fått litt erfaring, men alikevel føler jeg selv at denne nok ikke vil nå helt opp.... Uansett om kameraet er meget bra til mobil, så er kameraet nok litt irellevant siden det fortsatt (desverre) ikke er på høyde med vanlige "greie" 2 mp. kameraer... (som ifølge meg egentlig er et minimum i målt kamerakvalitet) Jeg blir i den sammenheng mere interesert i Sendo X, enn 7610 siden den rett og slett har mere "nytt" og interesanne ting å tillby... btw. har noen lakt merke til 6610i ? Er nesten en liten vits spør du meg, når nokia har spyttet ut 6220 og 6230 Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nokias 6620 (USA versjonen av 6600) har stereostøtte. Jeps, men 6620 og 6600 er ganske så forskjellig selv om 6620 kun er en amerikansk versjon av 6600. Men det er _veldig_ rart at Nokia ikke satser mer på musikk nå som enkelte konkurrenter virkelig får roen på MP3 i mobiltelefonen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 er det ikke bare at de har lagt inn støtte for et annet nett og EDGE støtte da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 btw. har noen lakt merke til 6610i ? Er nesten en liten vits spør du meg, når nokia har spyttet ut 6220 og 6230 rykte? finner den ikke på nokia.com, tenkte den ble lansert i dag eller no. 6610i hadde vært genialt. MANGE jeg kjenner som har 6610 og er fornøyd, samme mobilen med kamera hadde vært bra (hvis de hadde holdt prisen nede), og kanskje sterkere skjerm. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Hva er nytt med Sendo X nå? 7610 er vel bedre enn X i og med at den har megapixelkamera, for det andre som X har, har vel også 7610?? (Symbian (evt. Series 60?) gjør vel dem egentlig veldig like) Annet enn skjermen, som er 16 pixler større eller noe... Men 6610i må da være en ganske dum ide... Hva med 6220, (som nevnt) 7250, 7250i, 3200? De er jo i bunn og grunn helt like! Trenger Nokia ennå en mobil med dårlig kamera og (nokså) dårlig skjerm? EDIT: PhoneScoop - 6610i Endret 5. april 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) [slettet Endret 5. april 2004 av Dollarglis Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hva er nytt med Sendo X nå? 7610 er vel bedre enn X i og med at den har megapixelkamera, for det andre som X har, har vel også 7610?? (Symbian (evt. Series 60?) gjør vel dem egentlig veldig like)Annet enn skjermen, som er 16 pixler større eller noe... Men 6610i må da være en ganske dum ide... Hva med 6220, (som nevnt) 7250, 7250i, 3200? De er jo i bunn og grunn helt like! Trenger Nokia ennå en mobil med dårlig kamera og (nokså) dårlig skjerm? EDIT: PhoneScoop - 6610i Det nye med sendo x er vel talestyringen denns som er forhåndsprogramert, at den leser utrolig mange filtyper ( bla. wordfiler etc. ), 12 forskjellige tror jeg. At den har to høytalere, 30 fps videoopptaker og atden har rødøyefunksjon. Den har vel også 64 kanalers polyfonisk ringetoner. Alt i alt, fortsatt en bra mobil, men den burde ikke drøye for lenge for det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå