Gå til innhold

divx/dvd spiller eller chippet xbox?

Anbefalte innlegg

Hei jeg lyst å skaffe meg dvd spiller så jeg trenger litt hjelp å besteme meg tenker da på de liggger ganske likt prismessig og enten asono divx/dvd spiller eller en chippet xbox?

Hva er best?

Chippet xbox spiller vel de fleste divx filmer uten haking? i tilleg har den også hardisk hvor jeg kan lagre filmer/spill noe divx spilleren ikke har.

Xbox har vel også støtte for 5.1 soround lyd også?

Sorry hvis jeg er litt på grensen til det som er tillat å snakke om her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det INGEN tvil.

XBOX, XBOX og XBOX !

Visst valget derimot sto mellom en GOD dvd spiller til bruk i hjemmekino, ville nok xboxen ha falt ut...

Siden du har lyst til å spille divx filmer, regner jeg med at du klarer de fint uten fks. Harman/kardon dvd30.

Til bruket ditt er en chippet xbox genial.

Du kan se divx og alle andre mulige formater. Du kan streame rett fra pc'n. Du kan høre på mp3's. Du kan se dvd filmer (sone1,2)

Du kan spille, noe som faktisk er utrolig artig :)

Er et hav av andre muligheter også, og det som er så fint er at det konstant utvikles nye programmer til boXen - slik at boXen alltid er up-to-date.

Prisen er heller ikke gæli ;)

Lenke til kommentar

Menkromsen: Nå tar de fleste dvd spillere sone1 og 2 da etter litt modifikasjon eller noen koder. Så det er ikke noe særlig stas at en xbox klarer det.

Jeg har en vanlig dvd spiller som tar divx, og ja, den sluker det meste. Det finnes også divx spillere som har mulighet for harddisk og streaming fra pc. De fleste spillerne tar også mp3.

Jeg ville gått for en divx spiller siden det ikke koster allverdens med penger, dessuten bråker de ikke så mye som en xbox.

Lenke til kommentar

Har lest at filmer med raske scener for eksempel lotr, kan ha en tendens til å streake med xboxen,noen som har opplevd det?

Da går jeg nok for xboxen har bare en liten 20 toms tv ingen eksterne høytalere så xbox passer nok bra.

Har sett litt på hammar elektronikk,er aladin pluss chippen bra?

Også kan noe pm meg noen web sider som selger modda xboxer eller utfører det i oslo området?

Endret av Danny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...