blackeyedragon Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har et hovedkortplate med "store hull".. Ikke de vanlige størrelsene på hullene, men ekstra store.. det jeg ikke skjønner er hvordan jeg skal få festet HK på denne platen Det ville vært enklere å forklare hvis jeg hadde bilder, men jeg vet ikke hvordan jeg skal opplaste bilder fra pc-en... Takker for svar! Lenke til kommentar
razer Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skal det ikke være med noen smarte skruer da? Hvilket kabinett er det? Skaff deg en hjemmesidekonto på www.home.no og last opp bilder der. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Er det ikke med noen små firkantete dingser med et skruehull i midten , disse skal trykkes i fra baksiden av platen Den skal se slik ut. Endret 4. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Snekker'n skrev: Er det ikke med noen små firkantete dingser med et skruehull i midten , disse skal trykkes i fra baksiden av platen Nei.. Hvor kan jeg få tak i de? Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Der finner dere hovedkortplaten! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skal være noa ala de jeg har på bildet, disse skal følge med platen Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Du skal etter all sannsynlighet benytte noen plast-dingser som du trer i hullene først, deretter trykker du hovedkortet ned over dem. Skulle følge med kabinettet. Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg takker for svar! P.S men har dere noen forslag til hvor jeg kan skaffe de såkalte "skruene"? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Tja hør med Microplex , komplett eller noen andre, men du bør ha navnet på produsenten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå