Gå til innhold

Fps med sapphire 9600 xt 256 ram.


Anbefalte innlegg

Hehe.. Dette har kun med innstillinger å gjøre. Husker dem ikke nå ifarten, men etter å ha lett litt på steampowered, så satt jeg med min GeForce 2 Pro- kort med godt over 200 i fps konstant. Enkelte små rom var jeg oppe i rundt 360 fps.

 

Hvis du derimot prøver å kjøre en r_timerefresh (eller hva den nå heter), så får du se hva kortet ditt duger til ;) . Med gf2pro kom jeg helt oppe i 710 fps med denne timerefresh-kommandoen.

 

Og til dere som tror dere har kjøpt katta i sekken: 9600xt og 9800pro er x ganger (om ikke xx ganger) raskere og bedre enn mitt kort :thumbup:

 

Kan være jeg tar feil her, men mener det er slik. Er en stund siden jag var inne i den cs-greia :p

Jeg har selv ett config av denne typen m/ 298392832939 kommandoer til mitt gforce 2mx og litt steady 90+ men disse kortene burde jo klare dette på default ikke sant? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tusen takk!! ahh deilig å få ordentlig svar!!  :love:

heregud skall du ha 100 fps konstant så må du ha nvidia kort.

jeg har geforce fx 5800 og har 100 fps konstant på på b1 på aztec med 32 folk der og flash.

ps jeg hadde ati radeon 9600 xt før men har gitt det til broren min holder ikke 100 fps konstant uansett hva du gjør.

så du trenger ikke å skrive så masse dritt.

 

Nvidia kort til cs- og ati til elma

 

:thumbs::thumbup:

Endret av Aadna
Lenke til kommentar
Hehe.. Dette har kun med innstillinger å gjøre. Husker dem ikke nå ifarten, men etter å ha lett litt på steampowered, så satt jeg med min GeForce 2 Pro- kort med godt over 200 i fps konstant. Enkelte små rom var jeg oppe i rundt 360 fps.

                   

Hvis du derimot prøver å kjøre en r_timerefresh (eller hva den nå heter), så får du se hva kortet ditt duger til ;) .  Med gf2pro kom jeg helt oppe i 710 fps med denne timerefresh-kommandoen.

                           

Og til dere som tror dere har kjøpt katta i sekken: 9600xt og 9800pro er x ganger (om ikke xx ganger) raskere og bedre enn mitt kort :thumbup:

                                 

Kan være jeg tar feil her, men mener det er slik. Er en stund siden jag var inne i den cs-greia :p

Jeg har selv ett config av denne typen m/ 298392832939 kommandoer til mitt gforce 2mx og litt steady 90+ men disse kortene burde jo klare dette på default ikke sant? :roll:

I cs 1.5 lå kortet på 100 konstant når jeg tok av vertical synk i windows og alt var bra uten noe mer, men med 1.6 så lå jeg mellom 20 og 60. Kortene er gode for mer enn hva 1.6 viser for å si det sånn :thumbup:

 

Jeg vet ikke helt hvorfor steam-gutta har gjort det slik jeg, men med litt forum-leting finner man en løsning på det meste ;)

Lenke til kommentar
Du bør lese dette: FPS

HEY! du har ingen kunnskaper!!! ikke post her mer!! dette handler ikke om hvor mange fps øyet kan se!!! men hvor dan man kan få over 150 i fps med disse kortene!!!

hvis du ikke veit at jo høyere fps i cs jo bedre sikteegenskaper og mindre rekyl!

 

ERGO!! dere som faktisk har litt i hue og kanskje har et svar PÅ SPØRSMÅLET please hjelp oss :yes:

Jo takk skal du ha... Har selv et Ati 9600 pro med konstant 99 FPS. Du får ikke mange fler sakelige svar med den holdningen der... Jeg har anbelfat deg å prøve cat 3.6 driverne.... Synes du oppfører deg barnslig, jeg posta for å prøve å hjelpe deg. Linken jeg la ut var til en som sa man ikke kan se mer en 40 FPS og greit nok du har et poeng det var OT! Dessuten er det flere andre poster om dette

 

Men som sagt prøv 3.6 driverne, og husk at folk stort sett prøver å være hjelpsomme ikke irriterende.... :yes:

 

Prøv disse:

himodels "0"

ati_npatch "0"

ati_subdiv "0"

gl_clear "0"

gl_cull "1"

gl_dither "0"

gl_keeptjunctions "0"

gl_max_size "128"

gl_playermip "4"

gl_round_down "1"

GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
tusen takk!! ahh deilig å få ordentlig svar!!  :love:

heregud skall du ha 100 fps konstant så må du ha nvidia kort.

jeg har geforce fx 5800 og har 100 fps konstant på på b1 på aztec med 32 folk der og flash.

ps jeg hadde ati radeon 9600 xt før men har gitt det til broren min holder ikke 100 fps konstant uansett hva du gjør.

så du trenger ikke å skrive så masse dritt.

 

Nvidia kort til cs- og ati til elma

 

:thumbs::thumbup:

lol! du kan virkelig ikke mye!

 

for å hjelpe deg litt:

 

skriv dette i console:

fps_max 500

og

developer 1

 

 

hvis du skriver dette vil du få mye over 100!

 

og NEI man må ikke ha nvida for å ha 100 konstant! jeg har sapphire radeon 9600 pro ultimate edition og hligger konstant mellom 150 og 250 i fps! som sakt hvis du ikke veit hva du snakker om, så la være å snakke! :thumbdown:

 

EDIT: hardfredd takk... det hjalp litt :)

Endret av Acid Burn
Lenke til kommentar
skriv dette i console:

fps_max 500

og

developer 1

vel.. dette er ikke lov i offisielle matcher + at det går i slow motion om man har over 100 fps.... anbefaler ikke developer

EDIT: det viktigste i cs er heller ikke å ha nødnummerne i fps, men å ha mest mulig stabil,jevn fps

Endret av gsha
Lenke til kommentar
tusen takk!! ahh deilig å få ordentlig svar!!  :love:

heregud skall du ha 100 fps konstant så må du ha nvidia kort.

jeg har geforce fx 5800 og har 100 fps konstant på på b1 på aztec med 32 folk der og flash.

ps jeg hadde ati radeon 9600 xt før men har gitt det til broren min holder ikke 100 fps konstant uansett hva du gjør.

så du trenger ikke å skrive så masse dritt.

 

Nvidia kort til cs- og ati til elma

 

:thumbs::thumbup:

lol! du kan virkelig ikke mye!

 

for å hjelpe deg litt:

 

skriv dette i console:

fps_max 500

og

developer 1

 

 

hvis du skriver dette vil du få mye over 100!

 

og NEI man må ikke ha nvida for å ha 100 konstant! jeg har sapphire radeon 9600 pro ultimate edition og hligger konstant mellom 150 og 250 i fps! som sakt hvis du ikke veit hva du snakker om, så la være å snakke! :thumbdown:

 

EDIT: hardfredd takk... det hjalp litt :)

ja du kan mye.

 

100 fps er maks i cs!

 

Men du kan skirve developer 1 og fpsmax 800

så har du 800 fps fast.

 

men der er bare 100 fps på ordeling.

 

Det er bare bug i cs at du kan få 800 fps.

 

100 fps maks.

 

Det er ikke noe ytelse forskjel på 800 fps fast og 100 fps fast i cs 1.6.

 

bare sån at du vet det :thumbup:

 

Men du du har ikke konstant fps den liger jo flimrer fra 150-250 det ser du ati har en fps drop feil.

den klarer ikke og hvis konstan fps. Sån som nvidia kort,

hvis jeg skriver develop 1 og fps max 300 så står den konsant på 300 fps på din pce så flimrr den jo opp fra 250-350

:laugh:

 

og NEI man må ikke ha nvida for å ha 100 konstant! jeg har sapphire radeon 9600 pro ultimate edition og hligger konstant mellom 150 og 250 i fps! som sakt hvis du ikke veit hva du snakker om, så la være å snakke!

 

 

jeg har sapphire radeon 9600 pro ultimate edition og hligger konstant mellom 150 og 250 i fps her sa du det du har mellom 150-250 fps.

 

Jeg mente det sån at nvidia kort hvis konstant fps og det gjør ikke ati. den går for eks hvis du har fpsmax 101 og developer 0 så ligger fps på 99-100 men er sikkert ikke noe serlig forskjell men på nvidia kort så liger fps på 100 fps konstant rører seg ikke ned om 99 fps.

:thumbup:

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

Dere vet at dere snakker om et spill basert på Half-life motoren?

Dere vet at dette spillet er så til de grader urgammelt og utdatert at jeg får vondt av det?

 

I. MINIMUM REQUIREMENTS

Windows® 95, Windows 98 or Windows NT 4.0

Pentium 133+, 24 MB RAM

SVGA, high color (16-bit)

2x CD-ROM drive

Windows-compatible sound card

Mouse, keyboard

 

Hvilket skjermkort en har har omtrent ingen ting med hvordan CS ser ut og oppfører seg!

 

Drivere og instillinger er som regel et meget smart sted å starte på, se om alt er slik det skal være.. Søk i google, her og i andre forum - Finn ut om noen drivere er bedre til CS enn andre!

 

 

Vær så snill alle CS-spillere: Slutt å mas om 100% FPS-en deres hele tiden!!! Søk og du skal finne(Trenger sikkert ikke søke, bare bla litt nedover på sida tenker jeg)

Lenke til kommentar
ja du kan mye.

 

100 fps er maks i cs!

 

Men du kan skirve developer 1 og fpsmax 800

så har du 800 fps fast.

 

men der er bare 100 fps på ordeling.

 

Det er bare bug i cs at du kan få 800 fps.

 

100 fps maks.

 

Det er ikke noe ytelse forskjel på 800 fps fast og 100 fps fast i cs 1.6.

 

bare sån at du vet det :thumbup:

 

Men du du har ikke konstant fps den liger jo flimrer fra 150-250 det ser du ati har en fps drop feil.

den klarer ikke og hvis konstan fps. Sån som nvidia kort,

hvis jeg skriver develop 1 og fps max 300 så står den konsant på 300 fps på din pce så flimrr den jo opp fra 250-350

:laugh:

 

og NEI man må ikke ha nvida for å ha 100 konstant! jeg har sapphire radeon 9600 pro ultimate edition og hligger konstant mellom 150 og 250 i fps! som sakt hvis du ikke veit hva du snakker om, så la være å snakke!

 

 

jeg har sapphire radeon 9600 pro ultimate edition og hligger konstant mellom 150 og 250 i fps her sa du det du har mellom 150-250 fps.

 

Jeg mente det sån at nvidia kort hvis konstant fps og det gjør ikke ati. den går for eks hvis du har fpsmax 101 og developer 0 så ligger fps på 99-100 men er sikkert ikke noe serlig forskjell men på nvidia kort så liger fps på 100 fps konstant rører seg ikke ned om 99 fps.

:thumbup:

hør nå her.... hvorfor tror du at det er forbudt med over 100 fps i offisielle kamper hvis det ikke har noen hensikt??

 

uff jeg lukker denne posten for det er tydligvis FOR mange som uttaler seg om ting de ikke kan noe om så da hjelper det ikke....

 

zytius: DU TRENGER IKKE SPILLE CS!!! INGEN TVINGER DEG! har du noen gang prøvd å søke på forum som dreier seg om dette temaet på google??? man får ca 100000000000000 alternativer!! og nesten alle inneholder sånne idiotiske svar som du og mange andre kommer med....

 

Hvilket skjermkort en har har omtrent ingen ting med hvordan CS ser ut og oppfører seg!

 

HVA ER DETTE FOR EN UTTALELSE!?!?! har du OVER HODET ingen kunnskaper???? SELVFØLGEELIG har det mye og si!!! med elendig hardware får du elendig ytelse...

 

Vær så snill alle CS-spillere: Slutt å mas om 100% FPS-en deres hele tiden!!!

 

Hvorfor svarer du på denne tråden når du ikke liker hva den handler om og ikke veit noe som kan fikse problemet?? seriøst kom deg ut og får deg en ny hobby for data er tydelig ikke din sterkeste side.... :nei:

Endret av Acid Burn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...