RoSoka Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 hei!...en venn av meg har et voodoo 4 kort, og klager på at han bare har 20 i fps!..vet at dette kortet skal klare 100 fps!..noen som hvet om noen instillinger som kan hjelpe? . .kan en hel del me nvidia, men ikke med voodoo..help! :smile: Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 han kan prøve å bytte drivere, men 100fps i nye spill klarer ikke kortet. Jeg har kortet selv, så jeg vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Kan du gi meg noen triks til og få fart på fps`en på et GeForce2 MX kort. du sa jo at du kunne litt om nVIDIA. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-30 21:13, mX mann skrev:Kan du gi meg noen triks til og få fart på fps`en på et GeForce2 MX kort. du sa jo at du kunne litt om nVIDIA. ordene "fart" og "geforce2 mx" er ikke så veldig kompatible.. Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 hehe...eni der,men litt kan man vell få skviset ut av det! ..for beste "preformance" vil jeg anbefale å deaktivere v-synk...ta av anti aliasing!...og deaktivere anisotropisk filtrering!....vet ikke om det sistenevnte finnes på mx korte!?!?!?!..+ at man skal sette "bruk intill x mb av systemminnet for tekstur i pci-modus!...dette bude frese opp litt fps kn jeg tenke meg! :smile:det jeg har gjort i tilllegg er å planslipe GPU...+ ramsinks...+ kjøpt en crystal orb til GPU`en!...klarer å spille cs med 4xantialiasing + v-synk på....og noen flere instillinger, og alikevell ha 99 i fps!....*i like it* jeje..life goes on...:smile: Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 hehe...eni der,men litt kan man vell få skviset ut av det! ..for beste "preformance" vil jeg anbefale å deaktivere v-synk...ta av anti aliasing!...og deaktivere anisotropisk filtrering!....vet ikke om det sistenevnte finnes på mx korte!?!?!?!..+ at man skal sette "bruk intill x mb av systemminnet for tekstur i pci-modus!...dette bude frese opp litt fps kn jeg tenke meg! :smile:det jeg har gjort i tilllegg er å planslipe GPU...+ ramsinks...+ kjøpt en crystal orb til GPU`en!...klarer å spille cs med 4xantialiasing + v-synk på....og noen flere instillinger, og alikevell ha 99 i fps!....*i like it* jeje..life goes on...:smile: Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 opsi deisy! :smile: :smile: Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 dette blir den siste feile posten min!..:smile: hehe...eni der,men litt kan man vell få skviset ut av det! ..for beste "preformance" vil jeg anbefale å deaktivere v-synk...ta av anti aliasing!...og deaktivere anisotropisk filtrering!....vet ikke om det sistenevnte finnes på mx korte!?!?!?!..+ at man skal sette "bruk intill x mb av systemminnet for tekstur i pci-modus til 16 eller mer!...dette bude frese opp litt fps kn jeg tenke meg! det jeg har gjort i tilllegg er å planslipe GPU...+ ramsinks...+ kjøpt en crystal orb til GPU`en!...klarer å spille cs med 4xantialiasing + v-synk på....og noen flere instillinger, og alikevell ha 99 i fps!....*i like it* Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-31 03:33, RoSoka skrev:dette blir den siste feile posten min!..:smile:... Ser du der det står rediger under meldingene? Den funksjonen er ikke der for morroskyld :razz: Lenke til kommentar
talisar Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Hva med å si hvilket spill det er snakk om? Klart du kan få over 100fps i noen spill men i helt stein nye spill kan du ikke vente det. Og hva med cpuen? Lenke til kommentar
Spam Fraggsen Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Tjah, i tillegg er det jo den vanlige skiten inne i spillene: - Lavere detaljnivå - Lavere oppløsning - Slå av visning av våpenet (proffene foretrekker det uansett, våpenet dekker litt av sikten) - ... Det blir stygt som juling, men: mange fps + pent bilde = mange pene sedler Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg hadde dual p3 500 og geforce 2 mx400 og da hadde jeg 99 fps stabilt i cs/hl. prosessor på 210 og ram på 215 mhz. Så mx rocker nok for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå