Gå til innhold

voodoo 4 me bare 20 fps!

RoSoka

Anbefalte innlegg

hei!...en venn av meg har et voodoo 4 kort, og klager på at han bare har 20 i fps!..vet at dette kortet skal klare 100 fps!..noen som hvet om noen instillinger som kan hjelpe? . .kan en hel del me nvidia, men ikke med voodoo..help! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe...eni der,men litt kan man vell få skviset ut av det!

..for beste "preformance" vil jeg anbefale å deaktivere v-synk...ta av anti aliasing!...og deaktivere anisotropisk filtrering!....vet ikke om det sistenevnte finnes på mx korte!?!?!?!..+ at man skal sette "bruk intill x mb av systemminnet for tekstur i pci-modus!...dette bude frese opp litt fps kn jeg tenke meg! :smile:det jeg har gjort i tilllegg er å planslipe GPU...+ ramsinks...+ kjøpt en crystal orb til GPU`en!...klarer å spille cs med 4xantialiasing + v-synk på....og noen flere instillinger, og alikevell ha 99 i fps!....*i like it*

jeje..life goes on...:smile:

Lenke til kommentar

..for beste "preformance" vil jeg anbefale å deaktivere v-synk...ta av anti aliasing!...og deaktivere anisotropisk filtrering!....vet ikke om det sistenevnte finnes på mx korte!?!?!?!..+ at man skal sette "bruk intill x mb av systemminnet for tekstur i pci-modus!...dette bude frese opp litt fps kn jeg tenke meg! :smile:det jeg har gjort i tilllegg er å planslipe GPU...+ ramsinks...+ kjøpt en crystal orb til GPU`en!...klarer å spille cs med 4xantialiasing + v-synk på....og noen flere instillinger, og alikevell ha 99 i fps!....*i like it*

jeje..life goes on...:smile:

Lenke til kommentar

dette blir den siste feile posten min!..:smile:

..for beste "preformance" vil jeg anbefale å deaktivere v-synk...ta av anti aliasing!...og deaktivere anisotropisk filtrering!....vet ikke om det sistenevnte finnes på mx korte!?!?!?!..+ at man skal sette "bruk intill x mb av systemminnet for tekstur i pci-modus til 16 eller mer!...dette bude frese opp litt fps kn jeg tenke meg! det jeg har gjort i tilllegg er å planslipe GPU...+ ramsinks...+ kjøpt en crystal orb til GPU`en!...klarer å spille cs med 4xantialiasing + v-synk på....og noen flere instillinger, og alikevell ha 99 i fps!....*i like it*

Lenke til kommentar

Tjah, i tillegg er det jo den vanlige skiten inne i spillene:

- Lavere detaljnivå

- Lavere oppløsning

- Slå av visning av våpenet (proffene foretrekker

det uansett, våpenet dekker litt av sikten)

- ...

Det blir stygt som juling, men:

mange fps + pent bilde = mange pene sedler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...