magfa Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei, skal bygge om bikern min litt, men får å få ting pent skal jeg prøve å lage noen fiber deler selv for å dekke "hulla" som blir i gjen .. noen som kan dette? har mye erfaring med glassfiber og epoxy selv men lurer på noen tips. hvor mange lag fiber trengs? hvordan lager jeg formen? kan bruke noe av de gamle delene til å lage en slags form men de må ikke bli skadet. noen som kan dette så gi meg råd og tips Lenke til kommentar
magfa Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 wow her var det mye bra svar. tror jeg setter dette som start side jeg Lenke til kommentar
the animal Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 wow her var det mye bra svar. tror jeg setter dette som start side jeg jeg kan bare ikke dy meg men dette er for det meste om data her så som du sier så er det ikke mye svar å jeg ahr liten tro på at det blir for mange heller ----------------------------------------------------------------------------------- når det kommer til å lage form for sånt så er det eneste jeg kan komme på er sandstøping av delene... kan nesten bare si lykke til med arbeidet. hadde nok slit med å lakke 25o min så jeg må nesten bare si det sån Lenke til kommentar
magfa Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 hehe sant, men denne er postet på motor forumet da. men jeg får bare prøve litt selv. kan jo ikke være så vansklig heller. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) jeg kan bare ikke dy meg men dette er for det meste om data her så som du sier så er det ikke mye svar å jeg ahr liten tro på at det blir for mange heller Nå er riktignok dette forumet til Amotor. Topic: Er de gamle delene lakkert, tar de neppe stor skade av støpingen, men det finnes et stoff du kan smøre på "formen", husker dog ikke hva det heter. Spør på ei malerforretning, eller en annen plass der de selger g.fibermatter, resiner, katalysatorer ol. Endret 17. april 2004 av Opus Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 wow her var det mye bra svar. tror jeg setter dette som start side jeg Ingen grunn til å være sarkastisk selv om det ikke er mange her som "bygger om bikene" sine.. MC-delen på forumet her er faktisk så lite besøkt, at det kunne være like greit å kutte den ut. Du skriver selv at du har litt erfaring, og da er det bare å prøve. Men for at det skal være sagt, bruk den startsiden du vil. Jeg bruker selv about:blank Lenke til kommentar
magfa Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 synes det var en fin anlednig jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå