Gå til innhold

Sjekk av kamera...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er veldig fornøyd med kameraet mitt Casio QV-5700. Men for to dager siden hengte kameraet seg opp og jeg fikk ikke skrudd det av. Så jeg måtte til slutt ta ut batteriene. Kjipt :mad: Men så leste jeg i et blad om digitalkameraer at digitalkameraer har godt av å bli sendt til en sjekk en gang i mellom, også selv om de virker. jeg tenkte jeg skulle sende kameraet mitt til en sjekk for å finne ut hva som er galt med det. men problemet er: "hvor kan jeg sende kameraet til sjekk?". :hmm: på en fotobutikk? så derfor lurer jeg på om dere folkens vet svar på spørsmålet mitt?!

Med Vennlig Hilsen Isabel :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hallo igjen!

takk for tipsene.. :thumbs: jeg skal sjekke ut om jeg kan få sendt kameraet til leverandøren min slik at de kan fikse problemet :yes: hvis ikke så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :hmm: men jeg får håpe det fikser seg!

med vennlig hilsen isabel :love:

Lenke til kommentar

hallo (atter igjen)!

det har oppstått et problem :ermm: . jeg har kjøpt kameraet mitt gjennom internettsiden www.mpx.no. jeg hadde planer om å sende kameraet inn til leverandøren min, men MPX ligger i Sandefjord og jeg bor ved Lillestrøm. jeg lurer derfor på om du, SOLSTICE, kan si meg hvor du fikk fikset kameraet dit? hvilken forhandler var det, og hvor ligger forhandlerens butikk? jeg er veldig takknemlig for svar da jeg helst vil slippe å "kortslutte" kameraet mitt flere ganger...

Med vennlig hilsen isabel :(

Lenke til kommentar

Allo!

Jeg skal prøve å ringe Casinus (leverandøren for Casio i Norge) etter ferien, og høre om de vet hvordan jeg kan få løst problemet mitt. De vet (forhåpenltigvis) hva jeg kan gjøre.. :yes: Men takk for svarene. Forhåpentligvis slipper jeg å spørre dere om flere tips.. Vi får se :w00t:

Med vennlig hilsen Isabel :blush:

Lenke til kommentar

Alle Casio leverandører er pliktige til å ta i mot kameraet ditt til sjekk eller reparasjon. De sender det uansett til ett autorisert verksted. Går det på garanti, så skal du ikke betale noe, samme hvor du har levert det.

Gå til din nærmeste fotobutikk, og spør om de forhandler Casio. Hvis de ikke er spesielt vrange, så sender de kameraet ditt til Casio. Har du håp om garanti/reklamasjonssak, må du huske på å ta med garantibevis som MÅ være stemplet og datert fra der du kjøpte kameraet. Stemplet og datert garantibevis er alle forhandlere pliktige til å sende med slik at du kan levere kameraet ditt hvor som helst.

Ett unntak er hvis forhandleren du har kjøpt kameraet fra, har importert det selv. Da må du sende kameraet til din forhandler, som deretter må sende det til utlandet. Det tar lengre tid, og er betraktelig mer tungvint, men det er prisen man må betale for å kjøpe varer som er egenimportert fra forhandler (vanligvis noe billigere i innkjøp).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...