Zeero Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det har oppstått noen problemer for meg når jeg skal starte spill og store programmer. De åpner ikke i det hele tatt, det bare kommer opp et ms-dos vindu i noen sekunder før det lukker seg. Har noen noe kjennskap til dette problemet? Det oppstod for noen dager siden. Kan det ha noe med virus å gjøre, hvis det har det hvordan fikser jeg det? Trenger hjelp! Takker for alle tilbakemeldinger. Og en annen ting: Funker det å installere samme Windows XP'en på flere maskiner? Er dette ulovlig eller funker det? Faren min har en XP Pro cd, men jeg vet ikke om jeg kan installere den på min pc uten å få problemer med Microsoft og reggistrering på nettet, osv... Og kan jeg kjøpe "Student versjon" av XP Pro? Går jeg under den katagorien når jeg går i åttende klasse på ungdomsskolen? Setter pris på alle hjelp jeg kan få! På forhånd takk. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Jeg stenger denne forsi du bryter retningslinjene på bruk av emnefelt, og fordi tråden er feilplassert. Les retningslinjen før du prøver å opprette en ny tråd PS, dette skulle ligget under programvareforumer (glemte det istad ) Endret 4. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg