Hplap Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 vurderer å kjøpe meg en 6610 som de selger for 199 på spaceworld.. 500 med djuice 12 mnd.. noen som har denne telefonen? den er jo liten og lett i forhold til den eg har no.. 3650... den har ikke like bra funskjoner, men ting som kamera o.l bruker eg skjeldent... blir for det meste sms og ringing.. noen som har denne og ka mener folk om den? kordan er det å motta mms? blir bildene dårlig sånn som på 3510i? Regner med at prisen (500) når man velger djuice 12 mnd betyr at man binder seg i 12 mnd for å få den prisen.. har fra før 12 mnd binding på samma abb som eg skal bruke.. får eg 24 no då? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg hadde aldri klart å gått fra en 3650 over til en 6610, men det er en bra telefon det er det Lenke til kommentar
Hplap Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 3650 er jo helt grei... hadde den bare hatt "normalt" tastatur og litt mindre/lettere... kjøper meg nok en bedre telefon seinere når eg får litt mer penger 500 er uansett en bra pris.. telefonen koster jo f.ex 3000 med kontant abb Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jo, men hvis du skal ha en ny mobil så bør det være symbian(noe 6610 ikke er) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det blir ikke like dårlige bilder som på 3510i men du kan ikke sammenligne det med f.eks E700.. MEn skriver du bare sms og ringer så er den jo super da.. Synes den er veldig fin jeg. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 En flott mobil for de som ikke har bruk for kamera og stor lagringsplass. Lang batteritid, god samtaletid og god å skrive SMS med. En telefon de fleste "normale" folk vil være fornøyd med. Har hatt min i over et år nå, men byttet den nylig til E700, da jeg hadde lyst på en kamera telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå