ahdrage Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Eg skal til og ha på artic silver 3 . Men det var noke anna drit som fylte med som var på, har fjerna fra kjøleribba, men på cpuen er det fortsatt litt rosa gørr igjen. Kan eg trygt slipe det vekk med slipepapir : 2000 eller 7000 ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Kan du ikke prøve med litt isopropanol først? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 isopropanol har eg ikkje .. Er det helt nødvendig at den er helt rein da ? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Ikke nødvendig, nei, men en fordel. Ikke slip coren før du er 101% nødt og sikker på hva du gjør. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 ok... men 7000 er jo sinnsjukt fint da.... sooo... eg har skrapt vekk det gamle so noke må på......... må den vere helt rein ? Det er noken få rester av det andre igjen. isofall e det noke som kan erstatte isopropabol.. eller noke eg kan tørke det vekk me ? [ Denne Melding var redigert av: ahdrage på 2002-03-30 18:18 ] Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Kondensfjerner er jo nesten ren isopropanol, men jeg vet ikke om det er tilsatt noe skumle greier i det som det ikke ville vært bra å ha på CPUen (fett, olje e.l.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå