Krezzo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei. har lyst til å oppdatere BIOS'en på skjermkortet mitt (Gainward FX 5600 ultra/760 128mb) er det noe jeg burde tenke på før jeg skal gjør det? går det bra om jeg bruker expert tool som fulgte med korte?, eller er det bedre og gjøre det på noen andre måter. kommer jeg til å få bedre ytele når jeg oppdaterer BIOS'en? håper på mange fornuftige svar Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 DET der er ikke særlig lurt tror jeg. Ytelsen vil være 0.00002% bedre hvis du er heldig. Det er mange som har driti seg ut på skjermkort bios upgrade. Ikke bli en av de er du snill Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 kanskje det er like greit, men jeg hadde bare tenkt til å se om det er noen nyere versjoner av BIOS som passer til mitt kort. har aldri installert oppdatert BIOS før, så om noen kunne beskrive hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Vil ikke anbefale deg å oppdatere BIOS hvis du ikke MÅ!!! Dette gjelder både for hovedkort OG skjermkort! Noen ytelsesforbedring tror jeg IKKE du kan regne med. Og hvis du i tillegg IKKE er sikker på hvordan dette gjøres, er det enda en grunn til IKKE å gjøre dette... Endret 4. april 2004 av Jovi60 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Dette er en enkel sak faktisk det er bare å laste ned original bios. Så flasher du kortet til den biosen. Simple as shit, men anbefales ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå