CoSSieboy Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Sitter det ett eller flere "vanlige" BP-511 i grepene når man kjøper det eller må man kjøpe til dette å sette inn i grepet?? Hva er forskjellen på disse? Batterigrep. Batterigrep. Endret 4. april 2004 av CoSSieboy Lenke til kommentar
tkrus Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Jeg bruker Canon BG-E1 til mitt 300D. og i den har du plass til to BP-500. Det følger ikke med et ekstra batteri når du kjøper grepet. Så ønsker du ekstra så må dette kjøpes i tillegg. Koster rundt 1000-lappen. Dette er derimot ikke nødvendig. Jeg synes ett batteri har god kapasitet. Endret 4. april 2004 av tkrus Lenke til kommentar
jeffen Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det underste "grepet" er for bruk av 4 AA batterier. Ikke dum den forresten.... AA batterier (oppladbare) får man tak i alle steder i de fleste land. Da kan det være værre med spesielle kamerabatteri. -Ivertfall som en "nødløsning" kan vel dette være greit å ha. -Det værste som kan skje er jo å skulle ta "det" kjempebildet , og så var det ikke mer strøm... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det underste "grepet" er for bruk av 4 AA batterier. Ikke dum den forresten.... Men passer den til 300D? Det står ganske tydelig Battery Pack/Vertical Grip For for Elan 7/7E En viktig forskjell er at BP-300 bare har utløserknapp, mens BG-E1 har shutter release button, main dial, AF/FE lock button, AF point selection button, Av +/- button Sannsynligvis derfor forskjellen i pris. Lenke til kommentar
CoSSieboy Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Ok,takk! Synes det burde fulgt med ett batteri i det grepet når det koster 2500kr! Endret 4. april 2004 av CoSSieboy Lenke til kommentar
Eugene Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Batteri grep hos www.nordicimport.no - 3500mAh batteri innebygget. koster kun 699 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Batteri grep hos www.nordicimport.no - 3500mAh batteri innebygget. koster kun 699 Kan du ikke kopiere inn en komplett url, og gjøre den om til link, for jeg kom ikke inn på den adressen du henviser til. Kanskje det er en teknisk feil, men jeg fikk melding om at jeg ikke har tillatelse til å besøke den siden. Lenke til kommentar
Flums Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 De har nok litt problemer med hostingen sin ivertfall 403 kan lite gjøres med utenom eier av nettstedet. Lenke til kommentar
joniwes Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Batteri grep hos www.nordicimport.no - 3500mAh batteri innebygget. koster kun 699 Siden tråden nærmer seg fire år gammel, så er det vel kanskje lov å håpe at trådstarter har fått løst problemet sitt nå...? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Batteri grep hos www.nordicimport.no - 3500mAh batteri innebygget. koster kun 699 Siden tråden nærmer seg fire år gammel, så er det vel kanskje lov å håpe at trådstarter har fått løst problemet sitt nå...? Oi, er den så gammel. Syntes det var litt rart med en som spør etter vertikalgrep til 300D i 2008, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå