speed-man Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Fekk masse besøk her om dagen og vi fant ut av ville spille Halo alle samen...så jeg lasta ned demoen til 3 pcer ( 2 stasjonære og en Laptop ) men på den ene pcen som er utstyrt med et Nvidia RIVA TNT2 Model 64/64 Pro sto det at jeg måte instalere en nyere versjon av DirectX, og det hadde jeg gjort 2 dager tidligere for da formaterte jeg pcen og la inn ALT på nytt..... Fekk same beskjed når jeg skulle teste den med 3dMark 01 også Har på følelsen at det har noe med skjermkortet og gjøre Edit: kanskje denne skulle vore lagt i "programvare" Endret 4. april 2004 av speed-man Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skjermkortet er nok noen år for gammelt? Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Med andre ord går det ikke ann og starte spillet uansett?? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Nja , vet ikke , starte det burde vel gått men spille det? Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Mon tro hvorfor jeg får samme beskjed av 3dMark 01 SE da... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Mon tro hvorfor jeg får samme beskjed av 3dMark 01 SE da... hadde en sånn kort for lenge siden og det funket i 3dmark 01 helt fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 man må laste ned 330 patchen for at 3dmark 01se skal funke.. www.madonion.com Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det gåt da helt fint å spille halo med det kortet, men du vil ikke bli noe særlig fornøyd Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Mon tro hvorfor jeg får samme beskjed av 3dMark 01 SE da... hadde en sånn kort for lenge siden og det funket i 3dmark 01 helt fint Er i enkelte versoner av 3dmark01se selv DX9 brukere får beskjed om å installere DX8.1 .. har å gjøre med at programmet trenger en patch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå