IceTee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei ! Jeg har akkurat nå lastet ned og installert winex 3.3 med Yast.. Fått en mappe som heter .transgaming osv på /home/icetee/ Så jeg regner med alt er riktig installert.. Jeg har kopiert Counter-Strike og Warcraft 3 over fra windows 98 partisjonen jeg har til c_drive som ligger inne på ".transgaming" katalogen som kom etter jeg installerte winex 3.3. Jeg har leter på google og altavista etter hva jeg skal skrive for å få kjørt spillene mine. Så jeg lurte på hva den kommandoen er og hva jeg eventuelt har gjort feil.. På forhånd Takk Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Du bør installere spillene på nytt. Å kopiere dem går nok ikke, da registersettings osv da ikke kommer med. Med Point2Play er det veldig lett å installere støttede spill. Etter installasjon er det bare å start i Point2Play med "Play". Om du ikke bruker Point2Play så bare cd <mappe> og winex3 <fil.exe> Endret 4. april 2004 av objorkum Lenke til kommentar
IceTee Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Søkte litt på google nettop.. Fant en plass hvor jeg kunne laste ned point2play.. Men funker det til alle typer linux (suse osv) ? Og hva er "hoved" siden til point2play ? På forhånd Takk Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Vel, jeg regna med at du hadde kjøpt en konto hos transgaming jeg... Du kan ikke bruke Point2Play uten en konto der, da den krever brukernavn og passord for å integrere WineX inn i P2P. www.transgaming.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå