ondfisK Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 jeg er tilhenger av det som gir meg kvalitet og valuta for pengene.. hva som står på innpakningen betyr like mye for meg som playmobil sveisen til bondevik.. haha.. n1 ;O Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) 9800se er verre enn 9600np. Kjøp Aopen kortet du Computerboy, jeg håper du tuller? EDIT: Ahh, innlegg nr 512, et tall jeg skjelden finner på maskina mi Endret 5. april 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) jonni_70: Her er det mange som ikke vet hva de snakker om. Jeg vil anbefale deg å å besøke denne siden. Her har Tomshardware testet så godt som ALLE skjermkortene fra nVIDIA og ATI, og satt dem opp i en flott tabell som viser ytelsen. De har testet i mange spill og programmer. Jeg vil anbefale å se på denne delen av testen, hvor de har testet med vanlige innstillinger i Unreal Tournament 2003. Det spillet kan fungere som en representant for de fleste spill. I denne delen har de testet i samme spillet, men med de aller høyeste grafikkinnstillingene. Her kan du se at 5900 XT er omtrent like bra som 5900 "vanlig". Men prisen er som kjent mye lavere. Nettopp derfor bør du gå for 5900 XT. Endret 5. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 9800se er verre enn 9600np. Det er så utrolig feil! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 9800se er verre enn 9600np. Det er så utrolig feil! Oki bomma litt tenkte så mye på 9600se og 9200 nå vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå