d-e-x-t-e-r Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) (se litt lenger ned) Jeg har laget bup, ifo og vob fil av en mpg fil.. (har en film som skal brennes). Som dere sikkert vet, klarer nero lett å fikse den slags brenning. Men jeg er ikke sikker på hvilken av filene (bup, ifo eller vob) som skal brennes på DVD-platen? Vet noen det, så plz tell me. På forhånd takk Endret 4. april 2004 av d-e-x-t-e-r Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Alle. Bare dra inn hele Video_ts folderen til Nero. Lenke til kommentar
d-e-x-t-e-r Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Takk for hjelpen. Endret 4. april 2004 av d-e-x-t-e-r Lenke til kommentar
d-e-x-t-e-r Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Jeg har en film i bin og cue filer. Med IsoBuster klarer jeg å få den i mpg format. TMPGenc dvd Author bør fikse mpg filen til vob, ifo og bup. Men når jeg laster opp filen i TMPGenc, får jeg feilmelding: Er det noen som vet hvor feilen ligger?? Jeg klarte imidlertid å finne en dårlig løsning. Det jeg da gjorde var å konvertere mpg filen med MainConcept MPEG Encoder.. slik at TMPGnc tok den imot uten noen problemer. Men problemet som oppstod da, var at mpg filen som før var på litt over 700 MB, nå var på rundt 3 GB Noen som vet hva jeg bør gjøre?? Vil sette stor pris på hjelp. Endret 4. april 2004 av d-e-x-t-e-r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå