Vigji^ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg skal kjøpe ei vifte til cpuen min 2500+, Hvilken er best?, bestiller fra komplett eller psdata.. Tenker på støynivået og ytelsen.. Hovedkortet er abit nf7-s V2.0 ... Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg ser på denne: Zalman CPU Vifte Socket A/478/754 CNPS7000A-AlCu for socket 478/462/754 Passer den på Abit nf7-s V2.0? Er det noen andre som er bedre en den? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Den er fin. ThermalTake 12 er også fin, men støyer litt ved Rpm over 2500. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Den er fin.ThermalTake 12 er også fin, men støyer litt ved Rpm over 2500. Ja jeg synes også den var fin, men jeg er nødt til og vite om den passer! Dette er kjempe viktig, bestiller ny pc med den nå, og er nødt til å vite at den passer hehe. Takker for svar! Lenke til kommentar
creation Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 http://zalman.co.kr/english/product/cnps70...d_list_eng.html Ser nok ut ti lat Zalman ikke passertil det hovedkortet desverre Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Mener det gikk ann, visst du moddet vekk den ene kondensatoren som står i veien på NF7. Men det blir vel uaktuelt. Ville heller kjøpt Thermaltake 12 jeg da, eller 11 som er veldig billig nå. Endret 4. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 hvilken skal jeg gå for da? Har testet Volcano 12, den er jo helt fin men... Er det noen andre som er bedre? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Igloo Silent Breeze er en grei og god sak, vil du overklokke så bytter du bare selve viften til litt kraftigere så det så...... Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Igloo Silent Breeze er en grei og god sak, vil du overklokke såbytter du bare selve viften til litt kraftigere så det så...... Hvor selger de den? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg skal kjøpe ei vifte til cpuen min 2500+, Hvilken er best?, bestiller fra komplett eller psdata.. Tenker på støynivået og ytelsen..Hovedkortet er abit nf7-s V2.0 ... råder deg sterkt til å kjøpe GigaByte`s første kjøler! skal ha den snart, koster 495,- kjøler opp til 3400+, med det lekkreste design ever! mvh Stian_A Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Igloo Silent Breeze er en grei og god sak, vil du overklokke såbytter du bare selve viften til litt kraftigere så det så...... Hvor selger de den? psdata.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå