Gå til innhold

P800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden ingen har sagt det, P800 har et helt forferdelig tastatur :angry: . Dette er rettet opp på P900.

Jeg har fjernet tastaturklaffen og benytter nå kun det virtuelle tastaturet.

Dermed eksponerer jeg skjermen for mulige skader, men det var vert det, tastaturet holdt på å drive meg til vanvidd.

Lenke til kommentar
Noen andre som har erfaringer med tastaturet til P800?

Kjønner ikke helt hvorfor alle klager på tastaturet til P800. Det er da aldri ment for og være et 'sms-tastatur' uansett. Tastaturet er ment til at man skal kunne taste inn et telefonnummer o.l uten og måtte dra fram pennen. Tastaturet er mer en godt nok til det. Egentlig så ville jeg heller hatt tastaturet til P800, en P900's, da P800 sitt tastatur dekker mer av skjermen, og da verger skjermen bedre mot riper o.l.

Lenke til kommentar

poenget med ett tastatur er ikke at det skal dekke skjermen, men at det skal være bra å bruke. og dessverre kan jeg ikke si meg imponert over tastaturet til p800.

p900 har fått ett mye mer stilfullt og bedre tastatur.

Endret av øyst1
Lenke til kommentar

Tastaturet til p900 er endel bedre enn p800 etter min mening.

Vet ikke hvor lett den skjermen får riper, har den liggende i jakke/dress/bukse lomma hele tiden har fortsatt ikke noe riper.

Er det noen som har fått mange riper på sin p800/p900 skjerm.?

(knakk den ene støtteholderen på tastaturet på p800, så hele tastaturet var litt vindskjev på slutten)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...