Hellslayer Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg fikk nettopp lønn noe som passer ypperlig med at jeg snart skal på tg, men: Selger de harddisker der? Jeg var der i fjord, men glemte å sjekke dette ut... Og hvis de selger så har de vel en 250gb ikke sant? Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ikke sikker siden det ikke står noe om det på www.gathering.org (ikke som jeg har sett i allefall), men går alikevel ut ifra det, hadde vært temmelig idiotisk og ikke selge hardisker på TG04 Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor ikke bar kjøpe harddisk før du drar på TG Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor ikke bar kjøpe harddisk før du drar på TG Han har vel sine grunner, spørsmålet var faktisk om man kunne kjøpe hd PÅ tg04. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg vil tippe det er fordi det er så kort tid til TG at han ikke vil få den i tide før han drar.. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor ikke bar kjøpe harddisk før du drar på TG Han har vel sine grunner, spørsmålet var faktisk om man kunne kjøpe hd PÅ tg04. Har min grunn ja: Tg er nå om 4 dager... Bestiller jeg i dag blir varen KANSKJE pakket i morgen... På tirsdag vil den være i oslo, og på onsdag skal den (I teorien) ha ankommet postkontoret nær meg... Men dette er ikke med 100% sikkerhet... er jeg uheldig så er det forsinkelser og jeg får den ikke før torsdag... Dagen ETTER at jeg har dratt på tg.. Der hadde vi grunnen Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg vil tippe det er fordi det er så kort tid til TG at han ikke vil få den i tide før han drar.. Møter jeg deg på tg så får du en 10'er Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 hadde planlagt å kjøpe HD av komplett i fjor, men så dukka de ikke opp... Istedet ble det solgt no maxtor crap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå