vivastar Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg hadde 304mb igjen på hardisken min, åsså slettet jeg et spill på 1gb , å når jeg sjekket hvor mye jeg hadde igjen var det fortsatt 304mb, jeg restartet maskinen og men det stod fortsatt 304mb, den feilen der har jeg merket i stor grad hos Windows XP i win 98 hadde jeg ingen problemer med dette, fins det patch for å fikse dette eller, det må jo være en windows bug dette her.....trenger svar!! Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 prøvd å tømme papirkurven? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Prøvd å poste riktig Jeg vet at jeg postet litt feil, men fant ikke noe som passet liksom til posten min, men jeg har da vell tømt papirkurven...... Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 viss du har norton antivirus so burde du sjekke denne funskjonen som sparer på søppel... viss du ikkje har gløymd å tømme vanleg søppel bøtta... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Prøvd å poste riktig Jeg vet at jeg postet litt feil, men fant ikke noe som passet liksom til posten min, men jeg har da vell tømt papirkurven...... Hadde du sett deg litt rundt så hadde du funnet "Programvare -> Windows"-kategorien. Lenke til kommentar
general nesehår Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ha hatt det samme problemet, ikke stol på infoen?? -det funket i hvertfall for meg....... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har sett utrolig mange nøyaktige slike poster i det siste, irriterende at folk ikke tar seg tid til å søke eller lete i forumet... Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvis du har norton system works, så kjør windows fikseren i utilitys. eller kjør disk feilsøking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg