durabit Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei, er det noen som har erfaringer med mange harddisker i et Lian Li 6077 kabinett . Jeg ønsker et relativt lite kabinett der det er lett å montere mange harddisker. Floppy trenger jeg ikke. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har ikke testa med mange harddisker, men der er gode muligheter for det! Kan få plass til mange i de 5¼" brønnene (du vil nok bruke noen til cd-rom osv da ..) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har ett slikt kabinett (svart, meget fornøyd så langt). Har en DVD brenner, en CD-brenner og ett panel for lyd. For litt siden fjernet jeg to harddisker... den ene skal stå i ett eksternt kabinett og kun brukes ved behov og den andre selges (byttet ut en av de i kabinettet med en større en). Men før jeg gjorde dette hadde jeg 4 harddisker i strikkoppheng. Fortsatt var det plass til tre harddisker nederst i kabinettet, men i en 3,5" brønn slik at de kunne ikke bli montert med strikkoppheng. Men de fire harddiskene mine, cd og dvd brennerne og lydpanelet funket bra. Så man har altså plass til 10 enheter, hvorav 7 av de er 5,25". Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Lian Li har jo det geniale at du kan ha diskene i en egen liten sak i bunn av kabinettet. Der er det plass til 4 disker. Du kan også fylle opp alle 3,5" brønnene og alle 5,25" brønnene vil jeg tro. EDIT: Men det kabinettet hadde visst ikke den geniale saken! Endret 4. april 2004 av pZion Lenke til kommentar
durabit Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Har ett slikt kabinett (svart, meget fornøyd så langt). Har en DVD brenner, en CD-brenner og ett panel for lyd. For litt siden fjernet jeg to harddisker... den ene skal stå i ett eksternt kabinett og kun brukes ved behov og den andre selges (byttet ut en av de i kabinettet med en større en). Men før jeg gjorde dette hadde jeg 4 harddisker i strikkoppheng. Fortsatt var det plass til tre harddisker nederst i kabinettet, men i en 3,5" brønn slik at de kunne ikke bli montert med strikkoppheng. Men de fire harddiskene mine, cd og dvd brennerne og lydpanelet funket bra. Så man har altså plass til 10 enheter, hvorav 7 av de er 5,25". Det høres interessant ut. Kanskje det blir mitt neste kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå