ghettotrygve Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har ikke merket problemet med "høre-høytaleren".. Det kvalifiserer vel som få-ny-telefon-grunn.. Har hatt min telefon i 3 dager, og har ladet den 2 ganger allerede - men det er kanskje fordi den er i konstant bruk Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Fordi som ikke skjønte hva jeg mente tidligere med "høre-høytaleren" så ta en kikk her på denne siden! Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Merkelig det der, og forresten, i brukerguide står det at man faktisk kan ha undermapper med mp3 på minnekortet og få spillt de av i musikkavspilling, men man må gjøre det manuelt, men heh, hvordan?? Hey,, søkte litt i forumet og fant dette temaet som jeg er veldig interessert i å ta opp igjen. Kan noen svare på følgende quote? Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Funker fint hos meg.. Bare går inn på menyen>galleri>kortet>mp3mappa mi og trykker spill av på hver fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå