Gå til innhold

Får ikke åpnet mp3 via musikkavspilling

Anbefalte innlegg

Får bare åpnet dem om dem er lagret på telefonen.

Lagrer jeg de på minnekortet får jeg ikke åpnet de via musikkavspilling, da må jeg gå inn via manuelt.

Og for de som lurer på om telefonen er kompatibel med 256mb minnekort så er svaret ja, jeg har allerede stappet inn 140mb på kortet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
off tpoic, men har 6230 støtte for filmavspilling? :dontgetit:

Det har den!

Men er det ingen som kan hjelpe meg? Det var liksom så mange som pratet på at de skulle ha den telefonen da den kom, men virker ikke som det ikke er noen som har det!

Noen som kan hjelpe meg med det?

Lenke til kommentar

Har du lagra dem i kataloger på kortet?

Har hørt at musikkavspilleren kun leser fra rota til kortet, så den vil ikke finne dem om de er lagret i underkataloger. Med det gjelder kun musikkavspilleren.

Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet.. Får ikke spilt mp3 filene av i musikkavspilleren. Har kopiert over en fil til rota på mobilminne. Den eneste sangen jeg får spilt av i musikkavspilleren.

Nøyaktig det samme har jeg gjort..

Og det er ikke noe problem å sende filer via bt til minnekortet, eller bruke en minneleser som går mye kjappere ;-)

Lenke til kommentar
Men hvordan får man MP3-filer fra minnekortet over til musikkavspilling? Når jeg velger musikkavspilling, står det bare: Ingen musikkfiler funnet. Mens jeg har mange sanger på minnekorte.

Noen som vet hva jeg kan gjøre??

Det er jo nettopp dette jeg har forklart problemet er, men mener du hvordan i det hele tatt spille av en sang der?

Kopier en mp3 til Galleri - musikkfiler, alle filene som ligger der blir lesbare under musikkavspillingsprogrammet.

Det er derfor problemet blir at man ikke kan lagre så mange mp3 der for det er jo tilstrekkelig med plas på håndsettet. Derfor hadde det vært en fin løsning å feks lagd en snarvei dit, men går vel ikke det heller er jeg redd for.

Lenke til kommentar
JA JEG FÅR DET! Uten problemer, det som er viktig å huske er at mp3 må ligge på telefonen og IKKE på minnekortet, altså på galleri-musikkfiler, ikke på galleri-minnekort-musikkfiler... Det er meget viktig å huske!

Hvordan blir det med lagringsplass da? Får ikke inn mange mp3 filer på telefonminnet da. Tenkte kjøpe litt større brikke for å ha plass til litt mp3

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet, og det er det samme hvor legger filene. Den eneste fila jeg får spilt av med Musikkavspiller er den som fulgte med, (Peter Malick - Strange Transmission) og den er i AAC-format. MP3-filer får jeg kun spilt av via Galleri.

Endret av ghettotrygve
Lenke til kommentar

Men har noen andre merket at plutselig høytaleren har gått over til høre"høytaleren" da man spiller av musikk, eller plutselig også hvis jeg får mld eller noen ringer.

Merkelig det der, og forresten, i brukerguide står det at man faktisk kan ha undermapper med mp3 på minnekortet og få spillt de av i musikkavspilling, men man må gjøre det manuelt, men heh, hvordan??

Hvordan er batteriet deres? Hvor lenge holder det ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...