Arve28 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er det noe jeg kan laste ned? Hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei. Mulig dette kan gå an hvis du har WinTesla med alle plugins nødvendig + språkpakkene. Jeg ville heller tatt med telefonen til en Club Nokia sertifisert forhandler og fått den oppgradert. Hvis du er Club Nokia medlem kan telefonen oppgraderes vederlagsfritt. Jeg fikk oppgradert en Nokia 6210 fra kun å være engelsk til å ha støtte for Skandinavisk uten å måtte betale.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Prøv å gå til et service senter å spør Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Noen forhandlere i Oslo dere kan anbefalle? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Noen forhandlere i Oslo dere kan anbefalle? Det er vel en Nordialog i Oslo og Nordialog pleier å ha svært bra service Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Mobilfiksern der gamle emts lå. Ligger et par butikker nedenfor spaceworld og ikke så langt fra Oslo City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå