Lisa_Nilsen Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 HEI alle sammen :) jeg har problemer med skjermkortet.... når jeg spiller cs klarer den ikke å kjøre openGL.... hva kan det gå av ??? jeg har installert drivere osv... skriv seriøse svar plssss Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har du instalert Patch til HL og CS ? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ikke for å skuffe deg men FX5600 er et forferdelig dårlig kort Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har et her i huset og det går bra med CS, hadde et Radeon 9600 pro tidligare men kan ikke se noe forskjell. FX 5600 er riktignok klokket litt da Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ikke for å skuffe deg men FX5600 er et forferdelig dårlig kort At det er ett dårlig kort har vel fint lite å gjøre med problemet til trådstarter... Så vidt jeg vet støtter det ihvertfall OpenGL. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Om du bruker driverne som fulgte med på cden så bytt de. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Funker og restarte spillet, når jeg får den feilmeldingen. Men uannsett, merker ikke forksjell på OpenGl og Direct3d jeg... Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) @nikkor : man ser bla. ikke kulehullene i d3d såvidt jeg vet? Endret 4. april 2004 av pronoob Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Oj heftig effekt! *bytte til OpenGl.* Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 jeg prøvde å laste ned de nyeste driverne til skjermkortet ... funker fett nå ^^ takk !!! Lenke til kommentar
Lisa_Nilsen Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 ****jeg har lasta ned de nyeste driverne....**** ikke fin norsk der Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Offtopic: ikke fin norsk der Det er ganske stygg norsk der ja... Neida. Det kan nok være et driverproblem, bytt til nyeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå