simenss Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har tatt en online sikkerhetstest hos Symantec, og fikk denne meldingen: Hvor stor er sisikoen med denne feilen, og hva kan jeg eventuelt gjøre? Har router (med innebygget brannmur), Norton AntiVirus 2004 og Norton Internet Security 2004. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvor stor er sisikoen med denne feilen, og hva kan jeg eventuelt gjøre? Har router (med innebygget brannmur), Norton AntiVirus 2004 og Norton Internet Security 2004. Og kalle dette en feil er ganske sterkt, ping er en helt normal ting og utgjør ingen sikkerhetsrisiko. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ping utgjør ingen sikkerhetsrisiko i seg selv, men hackere/virus/etc kan finne ip'en til datamaskinen din hvis den svarer på ping. Så indirekte er det en sikkerhetsrisiko (så lenge du har heeelt paranoia). Lenke til kommentar
simenss Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Trenger altså ikke gjøre noe? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Trenger altså ikke gjøre noe? Nei, det gjør du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå