Gå til innhold

Enkelt og greit: Hvilke LCD skjermer er best?

ratrune

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit: Hvilke LCD skjermer er best?

Da tenker jeg på ytelse først og fremst. Det må

ikke være masse dill som dv inngang og høytalere og slikt, helst bare skjerm, ikke masse dill.

Hvilke skjermer er best?

F.eks. er denne bra?

NEC 15" LCD Multisync 1550V TCO-99

eller

Hansol 15" LCD H530 TCO-99

(finnes hos http://www.komplett.no/ )

light.gif

rune.jpg

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ratrune på 2002-03-30 16:37 ]</font>

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ratrune på 2002-03-30 16:37 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: ratrune på 2002-03-30 16:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis av meg kjøpte en CCET 15 flatskjerm på yatack for en stund siden, jeg var veldig skeptisk, men kommer til og kjøpe en selv nå etter og ha sett den.

Jeg har en eizo på jobb og ser pokker meg ikke forkjell på disse ? dette er meget merkelig.

Garantien er også på 3 år.

Dette er masse skjerm for pengene vs en såkalt kvalitetskjerm.

Ikke noe dilldall bare skjerm flott bilde, funker til spill som Medal of hounour osv. super og se på når man jobber.

link :

http://www.yatack.no/f5d805091d9444e6cb8fe....0.226/sp/KALCD

airguard

Lenke til kommentar

Jeg kan trygt anbefale Eizo FlexScan L365. Dette er ikke balnt de billigste 15", men kvaliteten er på topp. Du skriver DV-inngang; jeg vet ikke om du mener DVI, det er i så fall ikke noe dilldall etter min mening. Du slipper å gjøre noen som helst innstillinger, men du må selvsagt ha et skjermkort med DVI ut.

Lenke til kommentar

Eizo L365

bildet er så bra at jeg nå får hodepine etter en halvtime på vanlig sony crt trinitron på matrox kort.

Ulempe når en sitter på skolelabb.

Kjøp deg en flatskjerm med dvi inngang da har du kontakt for fremtiden også. Jeg merket forskjell på min flatskjerm når jeg gikk i fra analog og ati 64 ddr vivo og til dvi utgangen på ati 8500. Verdt pengene. (Du får ikke dvi ledning med eizo skjermen. Den må du kjøpe utenom.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...