Cera Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Vi er i all hovedsak enige (bør være en fysisk begrensning på avatarstørrelse) Men fortsatt uenig i slike kommentarer som: " Når det står klart og tydelig i registreringsprosessen at man må lese retningslinjene og nett-etikette så får de takke seg selv den dagen de blir kastet ut." Mener du virkelig at noen skal utestenges fra forumet fordi en hadde en litt for stor avatar. Å ha for stor avatar er noe som jeg har problemer med å forstå har skjedd i et forsøk på å være ekkel,fæl og grusom mot de andre forumbrukerne. Etter min mening bør det i de tileller der avataren bare er større en 6kb hverken gi advarsel eller utestengning (blir en utestengt for dette?), men en hyggelig melding fra moderator om at avateren må minskes til 6kb, vet du ikke hvordan dette gjøres så se her: 'link'. Endret 13. april 2004 av Cera Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvis det er brukere som har vært registert lenge så får dem nok litt mer en bare en fjerning av avataren da dem bør kjenne til ting innen nå. men nye brukere slipper som oftest unna, men igjen så er det ingen moderatorer som gjør alt likt i alle tilfeller. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg leste retningslinjene da, men hadde visst over 6kB selv. Alle tror det ikke vil skje deg, men alle vil bryte en regel uten å være klar over det iblant. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 QUOTE (RaZorbLadeKisS @ 07/04/2004 : 00:54) Jeg leste retningslinjene da, men hadde visst over 6kB selv. Alle tror det ikke vil skje deg, men alle vil bryte en regel uten å være klar over det iblant. og da svir en liten advarsel akkurat så mye at man lærer, uten at det har så mye å si for framtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg