Gorthaur Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Som topic sier, så har jeg store problemer med mitt "kjære" lydkort. Har sett her, og på blant annet Creative sine forum at jeg ikke er den eneste som sliter litt. Problemet oppstår kun når jeg spiller, men da er det i tillegg et realtivt stort problem. Det nærmest smeller i høytalerne, om ikke konstant, så nok til at det er fryktelig sjenerende. Knitring er vel et bedre ord.. Har vært i kontakt med Creative sin helpdesk, men forslagene de kom med hadde ingen effekt. Disse var blant annet: -Skru av integrert lydkort -Slå av agp på skjermkort -Gi lydkort egen IRQ Er noen flere ting jeg har gjort, men kommer ikke på det i farten.. Problemet er uansett der fortsatt. Mitt spørsmål er da: Er det noen her som har noen tips til hvordan man kan løse det? --- Øvrige specs: xp2500 @ 3200 Asus a7n8x deluxe Radeon 9700 pro 1024 ddr Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Mute line-in. Slå av AGP? wtf! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Mute line-in. Slå av AGP? wtf! "Agp size off" fikk jeg beskjed av folka på Creative om å teste. Siden det kommer fra de, så regner jeg med at det var en grunn til det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå