Windoge Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Så langt vet jeg om Operation Flashpoint 2 og Nam 64. Er det flere realistike og intense krigspill på vei? Elsker de =) Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Battlefield et eller annet (Kanskje ikke så realistisk da ) Endret 4. april 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Battlefield et eller annet Jojo, men det er alerede ute. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Battlefield et eller annet Jojo, men det er alerede ute. Tenkte på neste versjon. Det er jo en stund til OPF2 kommer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Battlefield et eller annet Jojo, men det er alerede ute. Tenkte på neste versjon. Det er jo en stund til OPF2 kommer. Men så langt har jeg ikke hørt noen planer om nytt Battlefield. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg elsker OFP men pc'n min hater den, får det ikke til å funke, krasher altig Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 jeg elsker OFP men pc'n min hater den, får det ikke til å funke, krasher altig Den er grei ja. Grafikken er kanskje litt utdatert nå osv.. vil ha flere slike spill Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Medal of Honor "Pacific Assault" gledar eg meg sjukt til!! Screenshots Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Medal of Honor "Pacific Assault" gledar eg meg sjukt til!! Screenshots Er ingen kjøretøyer Og til dels litt urealistisk. Men gleder meg til å prøve det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Åh, så jeg elsker OPF. Det er en fantastisk frihet i spillet, jeg gleder meg virkelig til nr. 2. Pcen min vil aldri i verden kjøre det, men: den tid, den sorg. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) hmmmmm OPF? Hva er det? EDIT: Fant ut Operation Flashpoint? Endret 4. april 2004 av b0berg Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei. OPF = Operation Flashpoint. Ett meget realistisk "spill". Noen kaller det soldat-simulator. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Men jeg har ikke fått noen svar på alle disse inleggene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Medal of Honor "Pacific Assault" gledar eg meg sjukt til!! Screenshots et spill som ser ut til å ta alt fra Wind Talkers(en dritt film) tror ikke den blir bra Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei. OPF = Operation Flashpoint. Ett meget realistisk "spill". Noen kaller det soldat-simulator. Vel, med tanke på at OPF1 har blitt brukt til å lage VBS1 (Virtual Battlefield System 1) til den amerikanske hæren, så ser det litt om realisme...iforhold til MOH: PA f.eks. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 da må man vel "skaffe" det da i løpet av natta Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg anbefaler deg å kjøpe deg det, kjøpt GOTY pakke med OFP, og 2 expantioner Lenke til kommentar
starfish Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Synes Call Of Duty er sånn passe realistisk, men har ikke prøvet det så mye. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Synes Call Of Duty er sånn passe realistisk, men har ikke prøvet det så mye. Er ikke på vei, men ja, det er strålende Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: OFP 1985 GOTY (med OFP 1985, Resistance ekspansjonen og Red Hammer) koster BARE £7.99 hos Play.com - frakt innbak i prisen! Det finnes ikke en eneste unnskyldning for å ikke kjøpe det derfra om man er interessert i det! Og jeg har null respekt for folk som ikke vil betale for engang de absolutt beste spillene på markedet. Det er så krevende med Resistance pakken at det fremdeles ikke kan kjøres glatt med høy oppløsning og grafikk kvalitet på maks på de aller aller fleste PC'er. Det er bakkens svar på Falcon 4.0. Link til Play.com med produktsiden: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=126199 Nå er det ihvertfall ingen unnskyldning for å ikke kjøpe det Det er ennå lenge til OFP 2, så ikke sitt på gjerdet. Jeg kjøper Far Cry for å leke meg med editoren etter at en kamerat forpestet meg på MSN mens han lekte med sin (eh.. editor..). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå