opticus Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) noen som vet hvordan jeg kan kvitte meg med alle harddiskene mine? jeg vil gjerne sette alle sammen inn i en annen pc et annet sted på nettverket og ha os'et installert på en nettverksdrive, om det er mulig selvfølgelig tenkte kanskje det var mulig om jeg satte inn en flashbrikke og hadde en eller annen slags os loader på denne brikken.. vil ikke bruke citrix.. skal bruke maskina til spill o.l.. bare vil ikke ha harddisker, de bråker så jævlig.. særlig irriterende når man ser film, pc'n står ganske nærme der vi sitter når vi ser på film fra pc'n EDIT: skriveleif Endret 4. april 2004 av opticus Lenke til kommentar
bertie Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 for å si det slik. Er det bare harddiskene du vil ha lyddempet, så anbefaler jeg deg noisecontrolkabinett og NoVibes til å sette harddiskene dine i. Du vil garantert ikke høre harddiskene jobbe, eller summe... bertie ps. på digi.no var det snakk om booting av XP fra CD, akkurat som Knoppix liksom, for linux. Kanskje det kan være til hjelp. Står enten på "nerdvana" eller "nettjuveler" tenker jeg på digi.no ps2. "ganske nærme", hvor nærme er det? kan ha mye å si for hvilke støydempingstiltak som kan anbefales Lenke til kommentar
opticus Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 har raptor disker, de høres. og skal ikke bytte kabinett.. har et lepont kabinett nå.. men takk for forslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå