ddd-king Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har : Windows XP SP2 PRO engelsk Nero 6.3.16 Whitebox CL1557 med Toshiba SD-R6112 DVD-R/-RW i Nero står det at jeg brenner med 2X, men det tar 1 time å fullføre en DVD. Jeg har regnet ut at dette tilsvarer 1X. 2X skulle gå unna på ca. 25minutter. Kan noen hjelpe meg? takker på forhånd. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg hadde nettopp samme problem med min Plextor Px708. Og etter mye hard tenkning fant jeg ut at brenneren sto i PIO mode. gå inn i device manager og velg IDE ATA og hvilken channel den står på og sjekk etter der. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Problemer med treg brenning med dvd-brenner passer ikke under "bærbare datamaskiner". Passer under lagringsmedier. Flyttes. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 jeg hadde nettopp samme problem med min Plextor Px708. Og etter mye hard tenkning fant jeg ut at brenneren sto i PIO mode. gå inn i device manager og velg IDE ATA og hvilken channel den står på og sjekk etter der. Den står i DMA mode 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå