Hoax Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Sitter og lurer på hva jeg skal velge for å få kraftigst mulig PC for en fornuftig sum. Tenker å oppgradere CPU RAM og Hovedkort. PC'n brukes til alt fra Office til Need For Speed Underground så den må takkle det meste. Jeg liker å overklokke litt for å se hvor mye jeg klarer å presse ut, men den kommer ikke til å være overklokket for å klare å kjøre software, det må den klare å kjøre glatt uten at overklokking trengs. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 mest for gryna? A64!!! så klart!! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Du bør nok ta hensyn til PSU og HDD også, ingen vits å ha ATA 133 støtte på HK og en ATA 66/5400 rpm disk....... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Vil bare ha anbefalinger av RAM Hovedkort og CPU, blir kanskje en AMD 64 ja...Hvis det er et bra kjøp i forhold til alt det andre. Hvilke haddisker og sånnt jeg har spiller ingen rolle, de bytter jeg når det trengs, har bare ATA100 disker nå. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 En bra oppgradering? Vent på Socket939 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) En bra oppgradering? Vent på Socket939 Vet jo ikke om det er no bra når det ikke har kommet enda skikkelig ut enda, kan jo ikke anbefale noe uten å ha testet det vel...skal lese om Socket939 og se hva jeg finner ut... Endret 5. april 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå