(ODIN) Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 har hatt bluecom i et år nå.gode stabile linjer god kundeservice og viktigst for meg god ping lite lag.spiller som regel på amerikanske servere siden jeg har klanen min i u.s.a ,har aldri bydd på problemer.lå med min bluecom linje 1024 256 på rundt 140 i ping i u.s.a,ja vet at dette er høy ping men det er u.s.a.tenkte det var mulig a få pingen ned enda mer så jeg ringte nextgentel å hørte med dem.vi har de mest stabile linjene og egne sentraler fikk jeg til svar av kundeservice,de var veldig overbevisende.byttet så fra bluecom til nextgentel og fikk en charlielinje 1500 512 samt 150 kr mindre i mnd var veldig glad for dette helt til jeg srudde på for å spille,føyk opp 50 i ping pluss at jeg lagget store spikere.måtte bare avbryte klankampen jeg hadde gledet meg til ringte så nextgentel for å høre hva dette kom av og forklarte hvilken ping jeg hadde før.fikk egentlig ikke noen gode svar.eneste jeg opplevde var en kundebehandler som ble grinete og ikke ville tro meg da jeg sa at det var mer stabilt før.noen andre her som har opplevd samme sak??og kan noen svare på hvem som har de mest stabile linjene,må bytte leverandør en gang til. (odin) Lenke til kommentar
bentose Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kanskje noko interessant i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=159757&st=0 Bent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå