SompOter Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hallo.. Jeg har akkurat satt på en trimsylinder på RMX`n min. Men når jeg hadde satt på den + stempelet så hadde jeg tenkt til å starte den opp å se hvor bra den gikk.... Men da jeg skulle prøve den kom den noen rare lyder fra motoren/sylinderen. Det var en slags tikkelyd . Kan det ha kommet støv eller noe annet nedi motoren som gjør at det kommer den lyden? Jeg stoppet motoren med en gang så det ikke skjedde noe.. Noen som aner hva den tikkelyden kan være? Trenger hjelp så fort som muli.. Takk Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kan vel være tikking fra ødelagte stempelringer. Har du byttet tempelringene om til noen bedre, samt veiven? skal du først bytte noe kan det være lurt å bytte alt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 www.moped-portalen.no Evt www.mopedportalen.com Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kan vel være tikking fra ødelagte stempelringer. Har du byttet tempelringene om til noen bedre, samt veiven? skal du først bytte noe kan det være lurt å bytte alt Eller er stempelringene montert riktig vei? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 jeg vil tippe du har athena sylinder, å da er det normalt med tikkelyd når den surrer på tomgang. (har det selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå