VeXx Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Har skikkelig problemer her hjemme, MSN logger seg av konstant. Har bytta fra Delta3000 til Echo linja, og ligger på ca. 6-7mbit. Hadde ikke noe problemer før i går, og nå logger msn seg av hele tiden. ¨ Hva skjer ? Endret 4. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kanskje du pinger ut? eller "Read error: Connection reset by peer" nei da, trur at d er linja di som tulleballer litt nå jeg. Hvordan Verson har du? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 kanskje du pinger ut? eller "Read error: Connection reset by peer" nei da, trur at d er linja di som tulleballer litt nå jeg. Hvordan Verson har du? hvordan verson ? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kanskje du pinger ut? eller "Read error: Connection reset by peer" nei da, trur at d er linja di som tulleballer litt nå jeg. Hvordan Verson har du? hvordan verson ? Er høy sannsynlighet for at han mente å spørre om hvilken versjon du har? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Aaah, har MSN 6.1 Det begynte just for noen dager siden, etter jeg formaterte, og det er døden mildt sagt Internetten er også litt "stoppe opp ti sek" også gå igjen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 srry glemte av en J der ;D Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Aaah, har MSN 6.1 Det begynte just for noen dager siden, etter jeg formaterte, og det er døden mildt sagt Internetten er også litt "stoppe opp ti sek" også gå igjen. Prøvd å reinstallere MSN? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Argh inni helvete, er så irritert, det er jo hele linja som klikker hvert femte minutt ! anyone know ? EDIT : leif Endret 4. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 innmari kjipt om du har ny linje og en kjempebra en også, og så skal den klikke..... slike ting som skulle vært forbudt i data verden... ikke kan jeg så veldig mye, men det kan ikke ha noe med routeren? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Ja er rimelig kjedelig, har funka nå i noen uker uten feil så begynte den plutselig, ser ut som om den er på plass, men vi får jo se nå framover, har mailet NGT også Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvis det ikke er feil på linja kan du prøve Tuneup Utillities sin "System Optimizer", og optimere internett instillingene. har hjelpi meg mye med den Ugne telenor linja mi når "kvota" var brukt opp. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
general nesehår Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 det samme skjer med linja til en venn av meg, men henne har catch.... irriterende Lenke til kommentar
Crack Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Svarer som jeg har gjort på alle andre lignende poster.. Jeg har hatt samme problemet, løsningen var og oppgradere Firlmwaren på routern. Prøv det du å. Lenke til kommentar
hart Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) sjekk om ruteren får en "SYN flood" i loggen sin. Der finner du og fra hvlken IP og til hvilken port. Det kan være drepen på mange rutere. Edit: Leif Endret 4. april 2004 av hart Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Svarer som jeg har gjort på alle andre lignende poster..Jeg har hatt samme problemet, løsningen var og oppgradere Firlmwaren på routern. Prøv det du å. Har lastet ned siste firmware, hvilket prog flasher jeg med ? Lenke til kommentar
Beo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det er et kjent problem med MSN og NAT(routere) Har 2 pc'er hjemme, men den ene har fått fwd på portene 24-47999. Der Hopper sjelden MSN av (den sloss litt med seg selv da det er en version som logger seg på i tillegg ?? altså 2 i en ??) men på den pc'en som ikke har service fwd porting så skjer der helel tiden. Spesielt ille hvis jeg chatter med en som sitter bak en router på samme måten stopper plutselig å overføre midt i samtalen, men gir ikke tilbakemelding om at mldingen ikke er kommet frem til andre enden. MSN er nok ikke det beste programmet. Dette har ikke hendt med Trillian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå