DeViLoN Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Heisann, sitter her å tenker på om jeg skal hoppe på bølgen av hjemmesnekrede vannkjølinger, i såfall vil dette bli en kombi av hjemmesnekred og industrielt maskinert. kommer til å sette bort fresing av blokk til folk som har verktøy og erfaring til slikt. Har kommet frem til et desig, og vil gjerne ha feedback på dette før jeg vurderer å gå videre med dette. skissen finner dere her beklager pop ups. Endret 4. april 2004 av DeViLoN Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) hvis du tilgang til verktøy som kan frese ut et så komplisert design, så go 4 it bare husk at vannet må komme inn i midten og utgangene på hver sin side (det viste du vel ) Endret 4. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Er klar over dette, skal ta meg en tur rundt og forhøre meg på forskjellige bedrifter over påsken, se hva det vil koste meg å få dette utført. Det blir jo ikke direkte en hjemmemekk, men custom design blir det ihvertfall. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 spennende design Prøv å få de "finnene" over core, så tynne og så mange av dem som du får til.. lykke til, jeg synes i alle fall at du skal gå for det.. mvh ballemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå