nander Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har klart å rote til min XF86config fil, og får ikke startet den grafiske server... hvordan kan jeg erstatte den med en som funker? er ikke så stø med kommandoer... er ikke alltid greit å være av den grafiske generasjon Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Sjekk FAQ tråden, tror det ligger noen eksempler på rene XF86Config filer der. Du bare sletter den du har, evt redigerer den med pico/vim/emacs osv. Lenke til kommentar
nander Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har en fil som har "old" bak seg... det jeg leter etter er kommandoene jeg trenger for å erstatte den nåværende filen med den gamle.... Hva skjedde forresten med Alinux.no som et sted man kunne organsiere slik info på en fornuftig måte? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Du lurer på hvordan du kopierer en fil over en annen? cp kopierer mv flytter rm sletter ls viser innholder i en mappe tabulator kjører automcomplete (som du kansje vet). Så det du kansje vill er cp /etc/X11/XF86Config.old /etc/X11/XF86Config Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå