OogaBooga Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 25 bilder, og Village Photos er for lite alt. Må nok søke en mer proff løsnning. Men ballemann har sett bildene mine og kan vel gå god for at de er verdt å vente noen dager på????? Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hva er problemet igjen? ftp.start.no logg inn med brukernavnet ditt og legg filene i en mappe der. Etter du har slettet index-filen som ligger der. Doh Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 når man venter på noe godt, venter man ikke forgjeves dette er tilfelle nå Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Et forsøk på å lime inn et bilde. Asus FX 5200 skjermkort. Endret 9. april 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvis du skal legge bildene ut i forume så trur jeg det er noen regler som begrenser størelse Men du har hvertfal fått bildene på nett og man kan gå inn å se hvert enkelt på: http://www.home.no/onkel-frode/Hjemmesidebilder/ Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 fine bilder det der gitt.. Men, jeg skjønner ikke helt opplegget med vannkjøling; hvordan det er bygd opp. er det noen som vet dette og kan ofre 1 min og poste det her? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Har sett gjennom bildene nå, bra. Du har vel fjernt alle viftene i kabinette (har vel bare de på radiatoren) Edit: ace_ventuora hva er det du ikke sjønner, kan gjerne prøve å forklare det hvis det er noe jeg vet Endret 9. april 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Får funke som en nødløsning http://www.home.no/onkel-frode/Hjemmesidebilder/ Ser at interessen er stor, over all forventnig faktisk. Hjelp til å sette opp en skikkelig hjemmeside er på vei. Nå venter jeg spent på tilbakemeldinger Endret 9. april 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Litt uklart spørsmål, ace_ventuora Slo av viftene i natt, de "bråkte" (12 dB) sånn da det var stilt i huset... Glemte å slå de på i dag, og med heftig bruk av den ene maskinen i flere timer og roligere av den andre, så lå vanntemp på 40 grader. "Idle" maskinen hadde da 44 på CPU. Som sagt: to maskiner på felles radiator og pumpe og ingen vifter Endret 9. april 2004 av OogaBooga Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Wow... det er bra resultat Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 fine bilder det der gitt..Men, jeg skjønner ikke helt opplegget med vannkjøling; hvordan det er bygd opp. er det noen som vet dette og kan ofre 1 min og poste det her? Ett vannkjølingssett fungerer slik: (obs, det varierer hvordan folk fil ha rekkefølgen på alt) vanntank-pumpe-blokker-radiator-vanntank Prinsippet med dette, er at vannpumpa, pumper vann gjennom blokkene, hvor varmen fra cpu (og evt andre blokker) blir sugd opp, så blir det pumpa videre til radiatoren hvor det blir kjølt ned igjen (viktig med god radiator), så går det nedkjølte vannet tilbake til vanntanken. (Vanntank er da første og siste ledd i vannkjølingen, noen foretrekker å ikke bruke vanntank, men da er det slitsomt å fylle systemet med vann) Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har: -> vanntank - radiator - blokker - pumpe - vanntank -< Virker utmerket. Har 44 grader load på single radiator m/vifte på min. Vannkjøling på CPU, NB og snart GPU. 32-34 grader på idle. Alle grader er på CPU. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har: -> vanntank - radiator - blokker - pumpe - vanntank -< Virker utmerket. Har 44 grader load på single radiator m/vifte på min. Vannkjøling på CPU, NB og snart GPU. 32-34 grader på idle. Alle grader er på CPU. Hvilket hovedkort, cpu osv har du ? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) ->Asus P4C800-E ->P4 [email protected]@1.675v ->2x Twinmos 512MB 3200 i Dual ->Sapphire 9600pro 445/337 ->2x Western Digital 120GB Eheim 1048 pumpe, enermax 120mm vifte som settes ned på minimalt med rheobus, single radiator. Twinplex NB blokk, og magnum CPU blokk. Edit: Sitter nå med ALLE kabinett vifter av, kun PSU og 120mm til radiator som går. Og ligger å vipper på 32-33 grader Endret 12. april 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Synd at en slikt skal ligge og falme under luft kjøling... Nå må da snart moderatorene trå til og rydde opp i rotet som har blitt av forumet. Reorganisering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå