lanprob Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har 2 pc'er koblet sammen. Begge kjører XP og begge har 10/100 nettkort. Problemet er bare at den maskinen som 'joiner' hakker i grafikken. Jeg har prøvd å skifte host maskin, men det er likt uansett. Spillene jeg har prøvd er Operation Flashpoint og Deltaforce 2&3 (i dette spillet beveger fiendene seg slik som figurene i Southpark!) Er det noen som kjenner til dette problemet? Lenke til kommentar
Vuggum Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 hvordan kobler du maskinene sammen; krysset kabel, hub, switch, router? Lenke til kommentar
lanprob Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Jeg bruker krysset kabel (orginal). Nettverket funker bra til å utveksle filer og program. Det er kun når jeg vil spille jeg opplever problemer. Lenke til kommentar
Protector Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg har linka 2 maskiner sammen med orginal kryssa kabel flere ganger og jeg har aldri opplevd at maskinene hakker på noen som helst måte! sikker på at du har riktige drivere og at du har satt opp configen skikkelig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå