Gå til innhold

Komplett.no treige for tiden på retur?


Anbefalte innlegg

loggon skrev: 06/04/2004 : 12:45 

Jeg vil råde dere til å gå tilbake til det gammle(eller sparke de ansvarlige) systemet, hvis dere enda ikke har begynt å få orden på enkle ordninger for kunde på webb. 

 

Sparke er vel for enkelt ? Vi er inne på tanken om å tvinge de til å høre på gamle Jan Werner-plater eller den klassiske "prikkedøden" dersom ting ikke ordnes asap :)

 

 

Seriøst: Det jobbes døgnet rundt med å lansere de siste nye funksjonene og i mellomtiden så gjør vi ting på "gamle-måten", dvs at returer kommer inn og behandles. Vi er heller ikke dummere enn at vi er litt ekstra hyggelig i slike tider...

 

 

Beklager på det sterkeste at ikke alle funksjoner var i orden etter lansering, men dette skal overhodet ikke gå ut over servicen. Hvis noen føler det, så send oss gjerne en mail eller PM slik at vi kan få luket eventuelle misforståelser av veien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
baldrick-the-man skrev: 06/04/2004 : 17:27 

Hadde vært moro å få en representant fra administrasjonen til å henge rundt her noen uker .... tror de kunne lært utrolig mye av det. 

 

Tro meg; på forumet så svarer folk fra alle avdelinger og selv "papir-flytterene" lytter :-)

 

 

Vi ønsker forresten å slå sammen to kontoer på dette forumet da "Komplett.no Salg" er litt misvisende (vi svarer på det meste). Noen som vet hvordan ?

Lenke til kommentar
timmstokke skrev: 06/04/2004 : 18:26 

Jeg kunne sverge på at jeg kjøpte en WD120BB hos dere, men jeg har selvfølgelig rotet vekk regningen og nå finner jeg den ikke i Min Konto på komplett.no.

 

Har dere opplevd at ikke all kunde historikk har blitt riktig overført til det nye systemet? Kan det være det som er feilen her? 

 

 

Har ikke opplevd at dette er et vanlig problem, men det kan naturligvis skje. Sender du meg en PM med kundenr så skal dette være raskt sjekket ut.

Lenke til kommentar
iceraven skrev: 06/04/2004 : 21:43 

Hva er vitsen med å sende inn varer? Jeg fikk jo beskjed om at det ikke var vits fordi de ville bare bli liggende til retursystemet var oppe å gå.

 

Om dere nå plutselig har startet retursystemet, hvorfor kan jeg ikke søke retur på www.komplett.no? 

 

Hmmm, da har det nok vært noen som ikke helt har fulgt med hos oss. Beklager virkelig dette. Vi sender ut returvarer, selv om det ikke skjer like effektivt som vi ønsker (løsningen da er at vi bruker flere folk slik at kundene ikke skal få noen problemer). Send gjerne noe info når pakken er sendt på PM, så skal vi se på saken.

 

 

Til info; vi har altså startet returbehandlingen, men den nye super-systemet på Komplett.no med enklere retursøknader for kundene venter vi fremdeles på. Det er imidlertid ingenting i veien for å behandle returer manuelt hos oss...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...