Gå til innhold

Komplett.no treige for tiden på retur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Denne er nok mottat men retur delen på web er enda ikke aktivert og

derfor har du nok desv. ikke fått noen bekr. på at brikken din er mottat.

Denne blir nok behandlet i løpet av et par-tre dager. Vi vet dette er i tregeste

laget men dette skyldes overgangen til nytt datasystem, regner med at dere

har forståelse for litt treghet de første dagene grunnet dette.

 

;)

Lenke til kommentar
Hei

 

Denne er nok mottat men retur delen på web er enda ikke aktivert og

derfor har du nok desv. ikke fått noen bekr. på at brikken din er mottat.

Denne blir nok behandlet i løpet av et par-tre dager. Vi vet dette er i tregeste

laget men dette skyldes overgangen til nytt datasystem, regner med at dere

har forståelse for litt treghet de første dagene grunnet dette.

 

;)

Jeg vil råde dere til å gå tilbake til det gammle(eller sparke de ansvarlige) systemet, hvis dere enda ikke har begynt å få orden på enkle ordninger for kunde på webb.

Lenke til kommentar
Over 2 uker er gådd nå og har ennå ikke fått noe beskjed om hva som skjer =/

sendte en mail til komplett.no ang mitt logitech tastatur som hadde tatt kvelden, svaret eg fikk tilbake var at eg måtte vente til over påsken siden retur ordningen deres var nede.

Lenke til kommentar
Over 2 uker er gådd nå og har ennå ikke fått noe beskjed om hva som skjer =/

sendte en mail til komplett.no ang mitt logitech tastatur som hadde tatt kvelden, svaret eg fikk tilbake var at eg måtte vente til over påsken siden retur ordningen deres var nede.

Synes det er dårlig at vi må lide fordi komplett.no fant ut at de skulle få "dårligere design".

Lenke til kommentar

Jeg venter jo fortsatt på å få returnere en rambrikke som er defekt (snart 2 uker siden det ble oppdaget). Ringte komplett forrige uke, da fikk jeg beskjed om at retursystemet skulle være operativt på mandag denne uken.

 

Det er for dårlig at de ikke har klart dette på snart 2 uker!

 

De må da ha systeme klare til bruk FØR de bytter? Ser ikke vitsen i å feile/prøve i 2-3 uker før de klarer å fikse feilene de har.

 

Dette er alt for dårlig av komplett.

Lenke til kommentar

Jeg har vært bruker av Komplett flere år nå, og i tillegg en meget aktiv bruker. Har som de fleste både positive og negative opplevelser å vise til. Men det har jeg da med alle de andre web-shoppene jeg har testet også. Gutta på salg og retur gjør nok sitt for at kunder skal bli fornøyde, men det er rart med det - de er butikkens "ansikt utad" - og gjør de en feil eller to (noe som er høyst menneskelig) - så slår det tilbake på litt feil måte tror jeg. Jeg tviler nemlig sterkt på at våre negative tilbakemeldinger alltid når de rette personene i et slikt system. Hva med å sende klager direkte til f.eks admininstrasjonen i Komplett? Tror det er for mye å forvente at folkene som jobber som selgere i Komplett skal kunne endre på ting som returordninger, endringer av design på websider osv. De kan viderebringe tilbakemeldinger, men det blir liksom ikke helt det samme :) Det er rart med det, men skal klager få gjennomslag - så må en ofte hoppe over noen ledd i kjeden, og gå på de som tross alt bestemmer i systemet.

 

En "stakkar" som jobber i salgsavdelingen i Komplett - han skal ha mye ros for i det hele tatt å tørre å vise seg her på forumet syns jeg. Ikke rart de er så lite aktive her som de tross alt er :) Misfornøyde kunder er ikke de aller nådigste å ha med å gjøre, ei heller alltid mest rasjonelle. Hadde vært moro å få en representant fra administrasjonen til å henge rundt her noen uker .... tror de kunne lært utrolig mye av det.

 

Selv har jeg forøvrig hatt opptil flere returer nå de siste 2 månedene, med utrolig god service som resultat. Delene tilbake samme uke faktisk. Kan ikke annet enn å være fornøyd med det. Men når det er sagt, jeg tar heller en telefon til Komplett og spør på en høflig måte hva som skjer, FØR jeg legger ut klager her på forumet. Det kan lønne seg i lengden tror jeg. Men joda, jeg har vært forbannet over lang behandlingstid osv. - og etterlyst ting - og ingenting skjer. Men i sånne tilfeller kan det altså lønne seg å hoppe over et ledd eller to, og slå av en prat med vedkommende som er ansvarlig for avdelingen det gjelder, i stedet for å gå løs på de som sitter og svarer på telefoner eller behandler ordrer.

 

Selv om jeg nok er veldig enig i at Komplett burde ha testet ut det nye systemet sitt skikkelig FØR de kjørte det i gang, så går jeg ut i fra at det handler om en overgangsfase, og at ting tross alt blir bedre enn det gamle var - på litt sikt. Vi som holder på med PC døgnet rundt (som de fleste gjør her), vi vet at software må testes og brukes en stund før bugs blir fixet, hovedkort skal gjerne ha en 4-5 bios oppgraderinger før de blir stabile, samme gjelder drivere (som har en tendens til ALDRI å bli gode nok) osv. osv. Når en web shop endrer sitt system så er det vel logisk å tenke at det går litt tid før det også er stabilt og fungerer :)

 

Når PC´n stopper - da er "fandens oldemor" ute og går - og da er vi ikke nådige :D Da SKAL tingene bare virke igjen, helst i går .... noen som kjenner seg igjen?

 

Jeg sier bare GOD PÅSKE til alle .... kos dere med pils i solveggen (for de som er så heldige å ha den) - så er nok Komplett tilbake for fullt om ikke så lenge :D

Lenke til kommentar

Har snart ventet 2 måneder på Corsair 512 MB brikken min.

 

Startet med at jeg bestillte brikken, viste deg å være deffekt etter å være motatt. Sendte derfor brikken inn igjen. 2 uker senere fikk jeg ny brikke. Denne var OGSÅ deffekt. (Trodde aldri oddsen for noe sånt eksisterte, men uansett...). Nå har jeg ventet snart 3 uker på ny brikke og jeg får den ikke på grunn av oppgradering av komplett.no sin side i tilegg til påske.

 

Spurte blandt annet i lag med skjemaet som jeg skulle sende inn til komplett.no om jeg kunne få en brikke sendt på forskudd på grunn av at dette hadde tatt sånn tid med meg men de ga meg aldri noe svar :no:

Lenke til kommentar

Komplett.no Salg,

 

Jeg kunne sverge på at jeg kjøpte en WD120BB hos dere, men jeg har selvfølgelig rotet vekk regningen og nå finner jeg den ikke i Min Konto på komplett.no.

 

Har dere opplevd at ikke all kunde historikk har blitt riktig overført til det nye systemet? Kan det være det som er feilen her?

Lenke til kommentar
Th0mas skrev: 04/04/2004 : 13:27 

Sendte inn en rambrikke for over 1 uke siden nå, har ikke fått beskjed om at de har mottat den ennå. 

 

Th0mas skrev: 06/04/2004 : 16:17 

Over 2 uker er gådd nå og har ennå ikke fått noe beskjed om hva som skjer =/

 

Th0mas skrev: 06/04/2004 : 17:49 

...Nå har jeg ventet snart 3 uker på ny brikke

 

Heisan,

 

Er ikke så god på datoregning, men at det går fra 1 uke til 3 uker på to dager er vel litt i overkant ? :)

 

Uansett, tror det nye designet for en del kjeft som ikke er helt fortjent her. Dette har minimalt med dataendringene våre å gjøre og må skyldes noe annet (eks. at leverandøren ikke har varen på lager). Hvis du sender oss en PM med kundenr. ditt så skal vi se på saken og løse den på 1-2-3.

 

Fortsatt god kveld!

Lenke til kommentar
Th0mas skrev: 06/04/2004 : 11:55 

  Når kommer forresten retursystemet opp igjen?

For å rydde opp i en liten misforståelse først; det er klart vi tar i mot returvarer om dagen. Det "gamle" systemet med å sende inn varer sammen med returskjema fungerer fortsatt.

 

 

Det nye-og-fantastiske-retursystemet (det burde det være) er forhåpentligvis på luften før folk kommer ned fra fjellet etter påsken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...